Diskuzní fórum a databáze tipů a utilit pro AutoCAD, Inventor, Revit a další produkty Autodesk - od firmy Arkance Systems [www.cadforum.cz]
CZ | SK | EN | DE
Přihlášení
či registrace
   právě nás čte: 17011 
RSS kanál - CAD tipy RSS tipy
RSS diskuze

Diskuze Diskuzní fórum, poradna

 

NápovědaCAD diskuze, rady, výměna zkušeností

 
CAD Fórum - Homepage Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi. Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy Arkance Systems (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
  FAQ FAQ  Prohledat fórum   Události   Registrovat Registrovat  Přihlásit Přihlásit

Téma uzavřenoNefunkční tisk z rozvržení

 Odpovědět Odpovědět archiv
Autor
lacicisecky Zobrazit panel
Diskutér
Diskutér

Přihlášen: 16.dub.2011
Lokalita: ČR (JM)
Používám:
Revit 2011, AutoCAD 2010
Stav: Offline
Bodů: 68
Přímý odkaz na tuto zprávu Téma: Nefunkční tisk z rozvržení
    Zasláno: 16.bře.2021 v 20:06
Dobrý den,
dnes (po včerejší aktualizaci windows) mi nefunguje tisk z AutoCAD (konkrétně LT 2020). Dokonce nejde ani upravit nastavení stránky. Když chci otevřít dialogové okno tisku (CTRL+P), tak se restartuje celý počítač a hodí tuhle hlášku:

Připojené náhledyPřihlaste se pro zobrazení plné verze - 32970/20210316_195601.jpg


Ladislav Čišecký
Zpět nahoru
Vladimír Michl Zobrazit panel
Moderátor
Moderátor
Avatar
Arkance Systems

Přihlášen: 09.zář.2004
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Dodáváme produkty Autodesk
Stav: Offline
Bodů: 21434
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 16.bře.2021 v 23:58
Na jakou tiskárnu? Tyhle systémové pády bývají vyvolány spíš HW chybou nebo driverem (v tomto případě tiskárny).
Vladimír Michl (moderátor)
Arkance Systems s.r.o. - www.arkance-systems.cz
(podpora viz hd.cads.cz)
Zpět nahoru
rys-kt4 Zobrazit panel
TOP uživatel
TOP uživatel
Avatar

Přihlášen: 21.lis.2011
Lokalita: ČR (Pha)
Používám:
Inventor - PrDSU, Solid Edge
Stav: Offline
Bodů: 456
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 17.bře.2021 v 08:10
Zdravím, příčina může být různá. Nicméně, pokud jste také nainstaloval (i bez vašeho souhlasu Smile) Update KB5000802 (či jinou dle verze vašich windows) tak ji klidně zkuste odinstalovat.
Tento update např. u Solid Edge způsobil, že se všechny obrázky tiskly jako černé bloky, u jiných případů následovala modrá smrt.
Tato aktualizace z minulého úterý je spíš sabotáž než oprava.

In W10 ver 1909 it is KB5000808 - Paper Print Shaded Views are with No Shading - PDF Black Box

In W10 ver 1809 it is KB5000822 - Paper Print Shaded Views are with No Shading - PDF Black Box

In W10 ver 20H2 it is KB5000802 - Paper Print Shaded Views are with No Shading - PDF Black Box

Pokud je příčina jiná tak vám držím palce.

JanB.
Zpět nahoru
lacicisecky Zobrazit panel
Diskutér
Diskutér

Přihlášen: 16.dub.2011
Lokalita: ČR (JM)
Používám:
Revit 2011, AutoCAD 2010
Stav: Offline
Bodů: 68
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 17.bře.2021 v 10:39
Ano, je to tak. U mě KB5000808 z úterý. Děkuji.
Ladislav Čišecký
Zpět nahoru
rys-kt4 Zobrazit panel
TOP uživatel
TOP uživatel
Avatar

Přihlášen: 21.lis.2011
Lokalita: ČR (Pha)
Používám:
Inventor - PrDSU, Solid Edge
Stav: Offline
Bodů: 456
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 17.bře.2021 v 11:01

Smile
A hlavně nezapomeňte stopnout automatické aktualizace, alespoň na 2-3 týdny.
Včerejší opravná aktualizace nic neřeší, alespoň pro Solid Edge.
JanB.
Zpět nahoru
Vladimír Michl Zobrazit panel
Moderátor
Moderátor
Avatar
Arkance Systems

Přihlášen: 09.zář.2004
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Dodáváme produkty Autodesk
Stav: Offline
Bodů: 21434
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 17.bře.2021 v 21:09
Vladimír Michl (moderátor)
Arkance Systems s.r.o. - www.arkance-systems.cz
(podpora viz hd.cads.cz)
Zpět nahoru
rys-kt4 Zobrazit panel
TOP uživatel
TOP uživatel
Avatar

Přihlášen: 21.lis.2011
Lokalita: ČR (Pha)
Používám:
Inventor - PrDSU, Solid Edge
Stav: Offline
Bodů: 456
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 19.bře.2021 v 22:16
Tak se páni v Microsoftu již asi probrali.
Včera vyšel update KB5001649, který problém zdá se vyřešil. Tím pádem jsem po instalaci tohoto update zapnul aktualizace windows na automat a vše se zdá být ok, žádná sháňka po aktualizacích předešlých.
Uvedenou aktualizaci je potřeba stáhnout z katalogu k příslušné verzi windows, viz níže.
Po "ruční" instalaci této aktualizace lze automatické aktualizace windows opět zapnout.
Platí pro Solid Edge, přepokládám ale že problém s tiskovou službou byl obecný a řešení bude odpovídající i  pro aplikace Autodesku.


JanB.
Zpět nahoru
karel.m Zobrazit panel
Diskutér
Diskutér

Přihlášen: 29.pro.2012
Lokalita: ČR (JM)
Používám:
Autocad
Stav: Offline
Bodů: 52
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 22.bře.2021 v 20:58

Trochu k danému tématu, ano dělá to aktualizace Windows. Dle zjištění i zprávy od Microsoftu jde o kolizi s ovladači tiskáren. Nám to v práci dělá při tisku na Kyoceru. Z jakéhokoliv programu, ne  je v kombinaci Autocadem.

Zpět nahoru

Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk

Příbuzné CAD tipy:
Tip 4809:VIPDávkový tisk více výkresů či rozvržení jako jedna tisková úloha (job).
Tip 2459:Bílé vodorovné proužky při ve výtisku z HP DesignJet.
Tip 5668:Pořadí rozvržení při tisku.
Tip 3378:VIPVykreslování do .PLT či PDF souboru bez přípony -Model či -Layout, vykreslování do zadaného adresáře.
Tip 6037:VIPProblém dávkového publikování DWG do DWF - rozvržení není inicializováno.
Tip 8472:Jak seřadit rozvržení podle číselného pořadí? LOMAN


 Odpovědět Odpovědět

Přejít na fórum Oprávnění fóra Zobrazit panel



Stránka byla vygenerována za 0,879 sekund.