Diskuzní fórum, poradna
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností |
Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi.
Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy Arkance Systems (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
Nefunkční tisk z rozvržení |
Odpovědět | archiv |
Autor | |
lacicisecky
Diskutér Přihlášen: 16.dub.2011 Lokalita: ČR (JM) Používám: Revit 2011, AutoCAD 2010 Stav: Offline Bodů: 68 |
Téma: Nefunkční tisk z rozvržení Zasláno: 16.bře.2021 v 20:06 |
Dobrý den,
dnes (po včerejší aktualizaci windows) mi nefunguje tisk z AutoCAD (konkrétně LT 2020). Dokonce nejde ani upravit nastavení stránky. Když chci otevřít dialogové okno tisku (CTRL+P), tak se restartuje celý počítač a hodí tuhle hlášku: |
|
Ladislav Čišecký
|
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21489 |
Zasláno: 16.bře.2021 v 23:58 |
Na jakou tiskárnu? Tyhle systémové pády bývají vyvolány spíš HW chybou nebo driverem (v tomto případě tiskárny).
|
|
rys-kt4
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
TOP uživatel Přihlášen: 21.lis.2011 Lokalita: ČR (Pha) Používám: Inventor - PrDSU, Solid Edge Stav: Offline Bodů: 456 |
Zasláno: 17.bře.2021 v 08:10 |
Zdravím, příčina může být různá. Nicméně, pokud jste také nainstaloval (i bez vašeho souhlasu ) Update KB5000802 (či jinou dle verze vašich windows) tak ji klidně zkuste odinstalovat.
Tento update např. u Solid Edge způsobil, že se všechny obrázky tiskly jako černé bloky, u jiných případů následovala modrá smrt. http://How to uninstall update KB5000802 to fix blue screen problems on Windows 10 | Windows Central Tato aktualizace z minulého úterý je spíš sabotáž než oprava. In W10 ver 1909 it is KB5000808 - Paper Print Shaded Views are with No Shading - PDF Black Box In W10 ver 1809 it is KB5000822 - Paper Print Shaded Views are with No Shading - PDF Black Box In W10 ver 20H2 it is KB5000802 - Paper Print Shaded Views are with No Shading - PDF Black Box Pokud je příčina jiná tak vám držím palce. |
|
JanB.
|
|
lacicisecky
Diskutér Přihlášen: 16.dub.2011 Lokalita: ČR (JM) Používám: Revit 2011, AutoCAD 2010 Stav: Offline Bodů: 68 |
Zasláno: 17.bře.2021 v 10:39 |
Ano, je to tak. U mě KB5000808 z úterý. Děkuji.
|
|
Ladislav Čišecký
|
|
rys-kt4
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
TOP uživatel Přihlášen: 21.lis.2011 Lokalita: ČR (Pha) Používám: Inventor - PrDSU, Solid Edge Stav: Offline Bodů: 456 |
Zasláno: 17.bře.2021 v 11:01 |
A hlavně nezapomeňte stopnout automatické aktualizace, alespoň na 2-3 týdny. Včerejší opravná aktualizace nic neřeší, alespoň pro Solid Edge.
|
|
JanB.
|
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21489 |
Zasláno: 17.bře.2021 v 21:09 |
rys-kt4
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
TOP uživatel Přihlášen: 21.lis.2011 Lokalita: ČR (Pha) Používám: Inventor - PrDSU, Solid Edge Stav: Offline Bodů: 456 |
Zasláno: 19.bře.2021 v 22:16 |
Tak se páni v Microsoftu již asi probrali.
Včera vyšel update KB5001649, který problém zdá se vyřešil. Tím pádem jsem po instalaci tohoto update zapnul aktualizace windows na automat a vše se zdá být ok, žádná sháňka po aktualizacích předešlých. Uvedenou aktualizaci je potřeba stáhnout z katalogu k příslušné verzi windows, viz níže. Po "ruční" instalaci této aktualizace lze automatické aktualizace windows opět zapnout. Platí pro Solid Edge, přepokládám ale že problém s tiskovou službou byl obecný a řešení bude odpovídající i pro aplikace Autodesku. |
|
JanB.
|
|
karel.m
Diskutér Přihlášen: 29.pro.2012 Lokalita: ČR (JM) Používám: Autocad Stav: Offline Bodů: 63 |
Zasláno: 22.bře.2021 v 20:58 |
Trochu k danému tématu, ano dělá to aktualizace Windows. Dle zjištění i zprávy od Microsoftu jde o kolizi s ovladači tiskáren. Nám to v práci dělá při tisku na Kyoceru. Z jakéhokoliv programu, ne je v kombinaci Autocadem. |
|
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět | |
Přejít na fórum | Oprávnění fóra Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,766 sekund.