Diskuzní fórum a databáze tipů a utilit pro AutoCAD, Inventor, Revit a další produkty Autodesk - od firmy Arkance Systems [www.cadforum.cz]
CZ | SK | EN | DE
Přihlášení
či registrace
   právě nás čte: 4316 
RSS kanál - CAD tipy RSS tipy
RSS diskuze

Diskuze Diskuzní fórum, poradna

 

NápovědaCAD diskuze, rady, výměna zkušeností

 
CAD Fórum - Homepage Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi. Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy Arkance Systems (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
  FAQ FAQ  Prohledat fórum   Události   Registrovat Registrovat  Přihlásit Přihlásit

Chyba instalace všech produktů AutoDESK

 Odpovědět Odpovědět archiv
Autor
Mercury54 Zobrazit panel
Nováček
Nováček

Přihlášen: 16.čvc.2015
Lokalita: ČR (LB)
Používám:
AutoCad 2022, Civil 2022
Stav: Offline
Bodů: 9
Možnosti příspěvku Možnosti příspěvku   Poděkování (0) Poděkování0   Citace Mercury54 Citace  OdpovědětOdpověď Přímý odkaz na tuto zprávu Téma: Chyba instalace všech produktů AutoDESK
    Zasláno: 09.srp.2021 v 10:18
Dobrý den,
narazil jsem na problém, který nejsem schopen vyřešit a mírně si již trhám vlasy. S novým počítačem jsem narazil na nemožnost naistalovat jakýkoliv produkt. 

Autodesk desktop app při instalaci vyhodí chybu 9, ale stáhne si potřebnou instalačku a jde tedy Desktop app naistalovat bokem. Skrze aplikaci jde spustit instalace jakékoliv aplikace autodesku, ale po pár vteřinách se jen stahování ukončí bez jakékoliv chyby či spuštění instalátoru. Instalace celé instalačky selže okamžitě, po výběru kam rozbalit data jen problikne ikona rozbalování a celý proces se bez chyby ukončí. Instalace přes webinstaller se spustí a po pár vteřinách stahování potřebnách souborů se ukončí s chybou, která není specifikována kódem. Je jedno zda se jedná o verzi produktu 19-22.

Na vše mám licence, na jiném PC proběhne instalace na první pokus. Nejde naistalovat ani po čisté instalaci Windows 10. všechny ovladače a aktualizace aktuální. Všechny Net.Framework a Microsoft Visual C++ též aktuální. Vše spouštěno jako správce, antivir ani firewall nic neblokuje. Vyzkoušeno jak na systémovém, tak vedlejším disku. 

Proběhl reinstall Windows, ovladačů, Net.Framework, Microsoft Visual C++ a vyzkoušeno mnoho dalších rad.

Specifikace předchozího notebooku: Intel i7 4720HQ, Nvidia GTX 960M, 16GB DDR3, Win 10 Pro
Specifikace aktuálního notebooku: Intel i5 7300HQ, Nvidia GTX 1050, 16GB DDR4, Win 10 Pro

Budu rád za každou radu.



Upravil Mercury54 - 09.srp.2021 v 14:51
Zpět nahoru
Vladimír Michl Zobrazit panel
Moderátor
Moderátor
Avatar
Arkance Systems

Přihlášen: 09.zář.2004
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Dodáváme produkty Autodesk
Stav: Offline
Bodů: 20187
Možnosti příspěvku Možnosti příspěvku   Poděkování (0) Poděkování0   Citace Vladimír Michl Citace  OdpovědětOdpověď Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 09.srp.2021 v 14:31
Zřejmě instalujete přes download manager. Raději si stáhněte kompletní instalátor z účtu Account a instalujte klasicky. Je to méně náchylné na různé problémy internetu a antivirů.
Vladimír Michl (moderátor)
Arkance Systems s.r.o. - www.arkance-systems.cz
(podpora viz hd.cads.cz)
Zpět nahoru
Mercury54 Zobrazit panel
Nováček
Nováček

Přihlášen: 16.čvc.2015
Lokalita: ČR (LB)
Používám:
AutoCad 2022, Civil 2022
Stav: Offline
Bodů: 9
Možnosti příspěvku Možnosti příspěvku   Poděkování (0) Poděkování0   Citace Mercury54 Citace  OdpovědětOdpověď Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 09.srp.2021 v 14:40
Omlouvám se, špatně jsem použil stažení vs. instalace. 

Žádný produkt nejde naistalovat ani jednou možností, tedy webinstaller, celá instalačka i skrze desktop app. A i samotná desktopová aplikace vyhazuje chybu při instalaci.

A ještě doplním: Stažení celé instalačky je možné jen přes prohlížeč. Stažení skrze downloader/manager se spustí jen na pár vteřin a pak se bez chyby ukončí proces obdobně jako při rozbalování souborů viz první post.


Upravil Mercury54 - 09.srp.2021 v 15:02
Zpět nahoru
Vladimír Michl Zobrazit panel
Moderátor
Moderátor
Avatar
Arkance Systems

Přihlášen: 09.zář.2004
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Dodáváme produkty Autodesk
Stav: Offline
Bodů: 20187
Možnosti příspěvku Možnosti příspěvku   Poděkování (0) Poděkování0   Citace Vladimír Michl Citace  OdpovědětOdpověď Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 09.srp.2021 v 18:24
Minimálně u té plné instalace by měla jít zjistit přesnější příčina z LOG souboru instalace (v Temp adresáři). Ale musí to být nějaká výjimečnost - např. kolize s antivirem, proxy filtrem, nedostatek místa na disku, omezená práva, apod.
Vladimír Michl (moderátor)
Arkance Systems s.r.o. - www.arkance-systems.cz
(podpora viz hd.cads.cz)
Zpět nahoru
Mercury54 Zobrazit panel
Nováček
Nováček

Přihlášen: 16.čvc.2015
Lokalita: ČR (LB)
Používám:
AutoCad 2022, Civil 2022
Stav: Offline
Bodů: 9
Možnosti příspěvku Možnosti příspěvku   Poděkování (0) Poděkování0   Citace Mercury54 Citace  OdpovědětOdpověď Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 09.srp.2021 v 18:52
Ani po jedné z možností instalace neexistuje žádný log, zápis do registrů nebo jakákoliv data ve složkách Autodesk jak v program files, tak skrytých složkách v ProgramData a Appdata. Jen vytvořené prázdné složky Autodesk

Místa je na všech discích dostatek, antivir je vypnut a na druhém PC je využíván stejný a při stejných instalačních souborech je instalace při všech třech možnostech bez problémů. Pro jistotu jsou složky jak se staženými daty, tak kam se budou instalovat programy ve výjimkách. Všude mám nejvyšší oprávnění, všechny instalace jsou spouštěny jako správce. Instalaci jsem zkoušel jak na systémový disk, datový nebo i externí disk a to jak umístěním instalačních souborů, tak místem instalace. To vše též bez rozdílu.

Proto jsem už vcelku bezradný.


Upravil Mercury54 - 09.srp.2021 v 20:29
Zpět nahoru

Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk

Příbuzné CAD tipy:
Tip 10098:Chyba instalace: Stahovaný produkt obsahuje více souborů
Tip 9523:Vault chyba: nebyly nalezeny odpovídající aplikace CAD
Tip 12113:Při prvním spuštění vyžaduje CAD produkt aktivaci sériovým číslem, ale váš Account nabízí jen volbu Přihlášení, sériové číslo chybí.
Tip 11299:Kde najdu nástroj Fabrication Migration Tool?
Tip 10826:Jak řídit stahování a instalaci oprav v Autodesk Desktop App?
Tip 7447:Doplnění lokální AutoCAD nápovědy do Civil 3D 2011.


 Odpovědět Odpovědět

Přejít na fórum Oprávnění fóra Zobrazit panel



Stránka byla vygenerována za 0,695 sekund.