Diskuzní fórum, poradna
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností |
Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi.
Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy Arkance Systems (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
Česká lokalizace Fusion 360 zdarma |
Odpovědět | archiv |
Autor | |
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21470 |
Téma: Česká lokalizace Fusion 360 zdarma Zasláno: 02.úno.2022 v 14:59 |
Dnes byla oznámeno uvolnění nadstavbové české lokalizace pro Autodesk Fusion 360 ZDARMA - pro všechny uživatele a všechny typy licencí, pro Windows i MacOS. Stačí si vyžádat bezplatný autorizační kód.
Více informací na: |
|
Rommak
Diskutér Přihlášen: 08.říj.2020 Lokalita: Czech Republic Používám: Fusion 360 Stav: Offline Bodů: 12 |
Zasláno: 10.bře.2022 v 13:35 |
Toto je dobré. Škoda, ale že dříve i dnes není lokalizováno vše (dříve se muselo i platit). Třeba v modulu výkresy kategorie značky jsou plně v ANJ. Modul simulace je dost věcí také v ANJ atd. Obecně všechny tipy pod "i" v nabídkách.
|
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21470 |
Zasláno: 10.bře.2022 v 18:40 |
Některé texty (zvl. ve výkresovém prostředí) lokalizovat nejdou, překlad některých textů je vynechán úmyslně (např. některá chybová hlášení) a některé překlady chybí jen zatím, budou doplněny. Na aktualizace CZ prostředí je uživatel upozorněn ikonkou.
|
|
krasnoludek
Nováček Přihlášen: 17.bře.2022 Lokalita: ČR (JM) Používám: Fusion360 Stav: Offline Bodů: 8 |
Zasláno: 17.bře.2022 v 20:55 |
Dobrý den,
Dnes jsem si nainstaloval českou lokalizaci do Fusion360 a program se mi nechce rozběhnout. Před instalací lokalizace vše fungovalo. Program naběhne pouze z části. Objeví se prostředí, ale tím to skončí. Nezobrazí se ikony v horní části a program na nic nereaguje. Když lokalizaci odinstaluji tak program zase funguje. Můžete mi prosím pomoci?
|
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21470 |
Zasláno: 17.bře.2022 v 21:06 |
Nejprve - je to aktuální verze Fusion 360 (Win) a aktuální české prostředí z http://chci.fusioncesky.cz ?
Pokud ano, zkuste znovu spustit instalaci lokalizace - zřejmě se nedokončila správně (např. blokací antivirem).
|
|
krasnoludek
Nováček Přihlášen: 17.bře.2022 Lokalita: ČR (JM) Používám: Fusion360 Stav: Offline Bodů: 8 |
Zasláno: 17.bře.2022 v 21:17 |
Verze Fusion 360 je 2.0.12392 a lokalizaci jsem stáhnul dnes z fusioncesky.cz. Instalaci jsem zkoušel dvakrát.
|
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21470 |
Zasláno: 17.bře.2022 v 21:26 |
Jen dnes si stejnou lokalizaci úspěšně stáhlo a zaktivovalo více než 10 lidí, takže to musí být něco lokálního. Nemáte tam nějakou nadstavbu, která by mohla kolidovat? Nehlásí to v EN režimu nějaké varování při spuštění? Nehlásí to obecně nějakou chybu v příkazovém řádku nebo v .logu?
|
|
krasnoludek
Nováček Přihlášen: 17.bře.2022 Lokalita: ČR (JM) Používám: Fusion360 Stav: Offline Bodů: 8 |
Zasláno: 17.bře.2022 v 21:31 |
Vždy po instalaci lokalizace se objeví zpráva, že vše proběhlo v pořádku. Teď jsem zkoušel instalaci s vypnutým antivirem a je to stejná situace. Žádná varovná zpráva.
A jakou nadstavbu máte na mysli? EN verze se spouští bez jakýchkoliv problémů.
|
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21470 |
Zasláno: 17.bře.2022 v 21:35 |
Měl jsem na mysli nějaké další pluginy. Možná napadne ještě nějaká další možná příčina kolegy zítra. Na zítra je také naplánované vydání nové verze, tak třeba to vyřeší.
|
|
krasnoludek
Nováček Přihlášen: 17.bře.2022 Lokalita: ČR (JM) Používám: Fusion360 Stav: Offline Bodů: 8 |
Zasláno: 17.bře.2022 v 21:37 |
Ok. Budu ještě zkoušet a když tak uvidím po vydání nové verze.
|
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21470 |
Zasláno: 18.bře.2022 v 14:38 |
Jen pro informaci - pomohlo to?
|
|
krasnoludek
Nováček Přihlášen: 17.bře.2022 Lokalita: ČR (JM) Používám: Fusion360 Stav: Offline Bodů: 8 |
Zasláno: 18.bře.2022 v 15:08 |
Včera jsem ještě dvakrát vyzkoušel, ale stále stejný problém. Dnes vyzkouším novou verzi lokalizace.
|
|
krasnoludek
Nováček Přihlášen: 17.bře.2022 Lokalita: ČR (JM) Používám: Fusion360 Stav: Offline Bodů: 8 |
Zasláno: 19.bře.2022 v 14:47 |
Tak jsem vyzkoušel i novou verzi lokalizace a je to stále stejné.
Ze zvědavosti jsem nainstaloval FUSION 360 na druhý počítač a tam to běží i s lokalizací dobře. Takže se omlouvám. Problém bude ve stroji. Teď musím najít příčinu, proč to tento počítač nebere.
|
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21470 |
Zasláno: 19.bře.2022 v 15:33 |
Zkuste dočasně vypnout antivirus.
|
|
krasnoludek
Nováček Přihlášen: 17.bře.2022 Lokalita: ČR (JM) Používám: Fusion360 Stav: Offline Bodů: 8 |
Zasláno: 19.bře.2022 v 17:19 |
Antivir už jsem zkoušel.
Teď jsem to vyřešil. Program musím spustit v režimu kompatibility pro Windows Vista (Service Pack2).
|
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21470 |
Zasláno: 19.bře.2022 v 17:22 |
Aha, a v jakém OS Fusion spouštíte? Kompatibilní jsou Windows 10 a 11 (a MacOS).
|
|
krasnoludek
Nováček Přihlášen: 17.bře.2022 Lokalita: ČR (JM) Používám: Fusion360 Stav: Offline Bodů: 8 |
Zasláno: 19.bře.2022 v 17:26 |
Samozřejmě mám W10. Taky se mi to zdá divné, ale funguje to.
|
|
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět | |
Přejít na fórum | Oprávnění fóra Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 1,367 sekund.