Diskuzní fórum, poradna
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností |
Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi.
Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
Otevření STEPU v inventoru |
Odpovědět | archiv |
Autor | |
Zmeskal
Diskutér Přihlášen: 28.lis.2020 Lokalita: ČR (Pha) Používám: Inventor2020 Stav: Offline Bodů: 20 |
Téma: Otevření STEPU v inventoru Zasláno: 26.bře.2022 v 11:50 |
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat jestli by mi někdo neporadil s menším problémem. Při pokusu otevření STEPU v inventoru se mi otevřela pouze prázdná sestava a nic dalšího se nedělo. V minulosti mi tento import šel, proto nevím v čem by mohl být problém. Děkuji za případné rad. Přeji krásný den Z.
|
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21653 |
Zasláno: 26.bře.2022 v 12:43 |
Příčin může být více - obsahuje STEP kompletní strom modelu sestavy (např. odhadem z jeho velikosti)? Nejsou modely jen někde daleko mimo záběr? Z čeho je generovaný ten STEP soubor, nepoužívá nějaký nestandardní protokol/verzi? (podporované jsou standardní AP 203, 214 a 242)
|
|
Vladimír Michl (moderátor)
Arkance Systems s.r.o. - arkance.world (podpora viz helpdesk.arkance-systems.cz) |
|
Zmeskal
Diskutér Přihlášen: 28.lis.2020 Lokalita: ČR (Pha) Používám: Inventor2020 Stav: Offline Bodů: 20 |
Zasláno: 26.bře.2022 v 13:00 |
Tento STEP, jsem měl už v minulosti otevřený. A vše bylo v pořádku, vyskočilo mi okno zvolil jsem si co potřebuju a měl jsem sestavu. Akorát při opětovném stažení z emailu, a opětovném pokus o otevření nastal nějaký problém. Předešlé soubory, co k tomu byli se už v mém PC nenachází.
|
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21653 |
Zasláno: 26.bře.2022 v 13:25 |
Podívejte se, jestli je soubor kompletní (je to textový soubor) a ověřte nastavení možností importu - viz:
|
|
Vladimír Michl (moderátor)
Arkance Systems s.r.o. - arkance.world (podpora viz helpdesk.arkance-systems.cz) |
|
Zmeskal
Diskutér Přihlášen: 28.lis.2020 Lokalita: ČR (Pha) Používám: Inventor2020 Stav: Offline Bodů: 20 |
Zasláno: 26.bře.2022 v 13:37 |
Ano tak přesně tohle okno se mi ani neukáže.
|
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21653 |
Zasláno: 26.bře.2022 v 15:52 |
Není jen "mimo obrazovku"? Inventor pak normálně reaguje?
|
|
Vladimír Michl (moderátor)
Arkance Systems s.r.o. - arkance.world (podpora viz helpdesk.arkance-systems.cz) |
|
Zmeskal
Diskutér Přihlášen: 28.lis.2020 Lokalita: ČR (Pha) Používám: Inventor2020 Stav: Offline Bodů: 20 |
Zasláno: 26.bře.2022 v 16:15 |
To si nemyslím, nikde mimo jsem to nenašel, a hlavně pokud si pamatuju dobře a vyskočí vám to okno tak pak nemůžete s inventorem nic dělat dokud to neodkliknete, a mně pak inventor funguje normálně bez problému. Testoval jsem to u jiného souboru a stalo se mi to samé.
|
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21653 |
Zasláno: 26.bře.2022 v 16:24 |
Rozumím. To vypadá na nějaký nabořený uživatelský profil - zkuste reset Inventoru:
https://www.cadforum.cz/cz/reset-uzivatelskeho-prostredi-inventoru-v-pripade-potizi-s-dialo-tip10910 |
|
Vladimír Michl (moderátor)
Arkance Systems s.r.o. - arkance.world (podpora viz helpdesk.arkance-systems.cz) |
|
maiklss
TOP uživatel Přihlášen: 08.říj.2008 Lokalita: ČR (VY) Používám: Inventor Stav: Offline Bodů: 1627 |
Zasláno: 27.bře.2022 v 09:34 |
Není problém v nastavení nacitání importu a teba jen ploch ci těles?JAk máte nastavnou tabulku importu?
|
|
Když můžu pomůžu:)
|
|
Zmeskal
Diskutér Přihlášen: 28.lis.2020 Lokalita: ČR (Pha) Používám: Inventor2020 Stav: Offline Bodů: 20 |
Zasláno: 27.bře.2022 v 18:39 |
Jediný co mě takto napadá co by mi mohlo pozměnit nastavení mého Inventrou, je přidíní školní šablony, kterou jse získal díky studiu na ČVUT. To je tak jediný co mě napadá.
A ta tabulka importů se mi ani nezobrazí a moc nevím kde bych ji mohl nastavovat. Takžev tuto chvíli nedokážu odpovědět. Děkuji moc za rady, nadále budu moc rád za každý nápad. |
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21653 |
Zasláno: 27.bře.2022 v 18:41 |
A ten reset nepomohl?
|
|
Vladimír Michl (moderátor)
Arkance Systems s.r.o. - arkance.world (podpora viz helpdesk.arkance-systems.cz) |
|
Zmeskal
Diskutér Přihlášen: 28.lis.2020 Lokalita: ČR (Pha) Používám: Inventor2020 Stav: Offline Bodů: 20 |
Zasláno: 27.bře.2022 v 18:54 |
Ano pomohl, i následné po importu mého minulého nastavení. Mohl by jste se mi pokusit vysvětlit, co bylo za problém, nebo co to mohlo ovlivnit? Pokud ne nic se neděje, každopádně moc děkuji.
|
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21653 |
Zasláno: 27.bře.2022 v 19:04 |
Inventor si pamatuje polohy dialogů, minulé hodnoty a další parametry v uživatelském profilu. Pokud se profil nějak poškodí (havárie, výpadek proudu nebo jinak přerušené ukládání), může se to pak projevit podobnými úkazy. Pak pomůže onen reset.
|
|
Vladimír Michl (moderátor)
Arkance Systems s.r.o. - arkance.world (podpora viz helpdesk.arkance-systems.cz) |
|
Zmeskal
Diskutér Přihlášen: 28.lis.2020 Lokalita: ČR (Pha) Používám: Inventor2020 Stav: Offline Bodů: 20 |
Zasláno: 27.bře.2022 v 19:06 |
Ahaaa, jasný to chápu a je to i celkem logické.
Děkuji moc za pomoc |
|
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět | |
Přejít na fórum | Oprávnění fóra Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 1,355 sekund.