
Diskuzní fórum, poradna
|

Fórum nenahrazuje technický support firmy Arkance Systems (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
Rendery se neukládají do cloudu |
Odpovědět ![]() |
archiv |
Autor | |
Rommak ![]() Diskutér ![]() Přihlášen: 08.říj.2020 Lokalita: Czech Republic Používám: Fusion 360 Stav: Offline Bodů: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zasláno: 24.led.2023 v 14:53 |
Dobrý den,
proč se mi rendery nechtějí, ve většině případů, ukládat do cloudu? AVG nastaveno na vyloučení celé složky ...\AppData\Local\Autodesk\webdeploy\ Roman |
|
![]() |
|
Vladimír Michl ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor ![]() ![]() Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21028 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jde jen o zobrazení panelu "Galerie renderů" ve Fusionu nebo opravdu nejsou ani v cloudu, tedy na stránce:
?
|
|
![]() |
|
Rommak ![]() Diskutér ![]() Přihlášen: 08.říj.2020 Lokalita: Czech Republic Používám: Fusion 360 Stav: Offline Bodů: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ne, ani na tento odkaz (pro mě nový) je nic neukládá, pokud se mi zobrazí
|
|
![]() |
|
Vladimír Michl ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor ![]() ![]() Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21028 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
A počítané jsou lokálně nebo cloudově? Nemají nějaká extrémní rozlišení?
|
|
![]() |
|
Rommak ![]() Diskutér ![]() Přihlášen: 08.říj.2020 Lokalita: Czech Republic Používám: Fusion 360 Stav: Offline Bodů: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jsou počítány lokálně.
rozlišení 1800x1200; PNG - průhledné pozadí. Je zajímavé, že někdy se to odešle a někdy ne i v rámci stejného výrobku, jen v jiném natočení pohledu. Zkoušel jsem to i na jiném PC (obě Win 10 v 22H2, build 19045.2486) jen každý jiný antivir a stejný výsledek. |
|
![]() |
|
Rommak ![]() Diskutér ![]() Přihlášen: 08.říj.2020 Lokalita: Czech Republic Používám: Fusion 360 Stav: Offline Bodů: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Asi jsem na to došel, sice to není 100% účinné, ale hodně se to zlepšilo. Je nutné prvně model uložit a až pak rendrovat (bohužel se tím povýší verze, aniž by se cokoliv změnilo, pouze pohled či pozice světla).
Ještě přijít na to, dle čeho se model centruje na obrazovce Vizualizace (na střed výkresu to není), dost často je kus mimo obraz. Začalo to dělat loni po nějaké aktualizaci. I u renderování je ve vybrané oblasti celý model (např. 16:9), ale po dokončení je třeba kousek mimo oblast (?!). |
|
![]() |
|
Rommak ![]() Diskutér ![]() Přihlášen: 08.říj.2020 Lokalita: Czech Republic Používám: Fusion 360 Stav: Offline Bodů: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak většina problémů nejen s rendery byla nakonec eliminována úplnou odinstalací AVG. Různé výjimky atd. nepomohly.
Z mého pohledu je spíše chyba na straně Autodesku, že asi neřeší fungování antivirů s těmito výrobci. A jen doporučuje vyloučení složek, portů atd. Bohužel nechat ve firemním prostředí nechráněné PC je dost hazard. IT oddělení doslova teče voda ze zubů. Ještě budou zkoušet jiný antivir. |
|
![]() |
|
Vladimír Michl ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor ![]() ![]() Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21028 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ten doporučovaný seznam vyloučení jsou asi nejsnazší cesta. Jinak ale antivirové firmy reagují velmi vstřícně na požadavky o zařazení nějakých souborů nebo adres do seznamu bezpečných. V pár případech, kdy právě např. AVG hlásilo falešné poplachy na našich vlastních aplikacích, zareagovali vydáním opravy v řádu hodin.
|
|
![]() |
|
Rommak ![]() Diskutér ![]() Přihlášen: 08.říj.2020 Lokalita: Czech Republic Používám: Fusion 360 Stav: Offline Bodů: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Zdravím,
v tom případě by bylo ještě dobré probrat s firmou NortonLifeLock Inc. výrobce Nortonu a dnes i vlastník Avastu (i AVG), aby přestalo blokovat aktualizaci Vaší (Arkance) češtiny. Vždy se musí nastavovat vyloučení v ochraně souborů (modul ochrany dat) a stejně to něco ještě zablokuje v tmp. A jediné řešení je naprosté vypnutí ochrany a firewallu, pak nainstalovat a znovu vše zapnout. Díky, Mak |
|
![]() |
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět ![]() |
|
Přejít na fórum | Oprávnění fóra ![]() Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,205 sekund.