Diskuzní fórum, poradna
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností |
Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi.
Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy Arkance Systems (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
KB918118 - report problem |
Odpovědět | archiv |
Autor | |
Defter
TOP uživatel Přihlášen: 02.led.2006 Lokalita: ČR (Pha) Používám: AutoCad/LT, AIS/AIP, MDT, Revit Stav: Offline Bodů: 276 |
Téma: KB918118 - report problem Zasláno: 14.úno.2007 v 17:09 |
Zdravim,
Vy, kdoz mate na starosti "nejake projektanty", dejte si pozor na posledni zaplaty, vypada to na komplikaci s KB918118. Prave jsem ji letmo testoval na virtualnim stroji a u aplikace Autodesk Inventor 11 (Series) je problem s vytvarenim a upravou textu. Kdyz chci ve vykresu upravit stavajici text, tak po zmene a odkliknuti "OK" text uplne zmizi z vykresu! Zajimave.... Jsem zvědav kdo se přihlásí k problému, MS nebo Autodesk... MF
|
|
Administrace AIS,AIP,MDT,AutoCad/LT,Revit. Správa klientské a serverové platformy MS.
MCTS:Windows Vista;Windows 7;Exchange 2010 MCSA2003:Messaging MCITP:Server Administrator MCSA:Windows Server 2012 |
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21434 |
Zasláno: 14.úno.2007 v 23:35 |
Ano, tento hotfix z Windows Update koliduje s Inventorem. Neinstalujte jej, popř. jej odinstalujte dle Tipu 5416.
Microsoft spolupracuje s Autodeskem na řešení.
(a chválím vaši opatrnost)
|
|
Defter
TOP uživatel Přihlášen: 02.led.2006 Lokalita: ČR (Pha) Používám: AutoCad/LT, AIS/AIP, MDT, Revit Stav: Offline Bodů: 276 |
Zasláno: 15.úno.2007 v 09:58 |
Diky za pochvalu, ale neni to opatrnost, je to zivotni nutnost. Projekce by si na mne vzala okovany boty , sedim s nimi v PHA. Bohuzel vsechno se na virtualu nevychyta a tak bile pokusne projekcni mysky take obcas dostanou zabrat, nez to pak pustim do vsech pobocek. Viz zhruba predpulrocni problem se stolnimi scanery od HP, ktery jsem neobjevil a zaplatu pustil do lidi...
|
|
Administrace AIS,AIP,MDT,AutoCad/LT,Revit. Správa klientské a serverové platformy MS.
MCTS:Windows Vista;Windows 7;Exchange 2010 MCSA2003:Messaging MCITP:Server Administrator MCSA:Windows Server 2012 |
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21434 |
Zasláno: 28.úno.2007 v 10:39 |
V pátek má být uveden hotfix pro Inventor R11 sp2, R10 sp3a a R9 sp4, který tuto kolizi odstraní. Poté si mohou ti co si zastavili Microsoft Update tuto službu opět uvolnit.
|
|
Defter
TOP uživatel Přihlášen: 02.led.2006 Lokalita: ČR (Pha) Používám: AutoCad/LT, AIS/AIP, MDT, Revit Stav: Offline Bodů: 276 |
Zasláno: 28.úno.2007 v 14:48 |
Díky za info... Takže to tedy vypadá, že problém je na straně Autodesku a opravená záplata se konat nebude... Hmmm... Bude ještě SP3 pro AIS/P11, nebo se už rovnou počká na novou verzi?
|
|
Administrace AIS,AIP,MDT,AutoCad/LT,Revit. Správa klientské a serverové platformy MS.
MCTS:Windows Vista;Windows 7;Exchange 2010 MCSA2003:Messaging MCITP:Server Administrator MCSA:Windows Server 2012 |
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21434 |
Zasláno: 28.úno.2007 v 15:04 |
SP3 asi bude, ale možná až po uvedení Inventoru 2008 (Autodesk vydává patche i na starší verze produktů).
|
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21434 |
Zasláno: 01.bře.2007 v 20:22 |
Slibovaný hotfix byl uvolněn (pro R11 sp2, R10 sp3a, R9 sp4). Ke stažení viz Download, tip byl zaktualizován.
|
|
Defter
TOP uživatel Přihlášen: 02.led.2006 Lokalita: ČR (Pha) Používám: AutoCad/LT, AIS/AIP, MDT, Revit Stav: Offline Bodů: 276 |
Zasláno: 06.bře.2007 v 09:46 |
Zdravím,
ještě znovu k této záplatě. Zkoušel jsem pomocí staženého msp aktualizovat admin obraz. U AIP 11 (SP2) nebyl problém u AIS 11 (SP2) to háže klasickou hlášku.. ....product of the same or never version..... Má někdo nějaký nápad nebo podobnou zkušenost? MF |
|
Administrace AIS,AIP,MDT,AutoCad/LT,Revit. Správa klientské a serverové platformy MS.
MCTS:Windows Vista;Windows 7;Exchange 2010 MCSA2003:Messaging MCITP:Server Administrator MCSA:Windows Server 2012 |
|
pajo5
Zasloužilý člen Přihlášen: 05.říj.2004 Lokalita: Slovensko Používám: APDSU2015 Stav: Offline Bodů: 119 |
Zasláno: 08.bře.2007 v 20:35 |
Mohol by Autodesk taketo zavazne chyby zasielat vsetkym registrovanym uzivatelom daneho produktu emailom. Ta chyba sa tyka vsetkych verzii INV , ktore pracuju s Textom. Takze aj starsie verzie, ako tie, na ktore vydal autodesk sp. Napr. INV7. Ked si to uzivatel nevsimne, velmi tazko sa dohladava, co vlastne sposobuje problem.
|
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21434 |
Zasláno: 08.bře.2007 v 20:42 |
E-mailem upozornění šlo - viz:
|
|
pajo5
Zasloužilý člen Přihlášen: 05.říj.2004 Lokalita: Slovensko Používám: APDSU2015 Stav: Offline Bodů: 119 |
Zasláno: 09.bře.2007 v 16:29 |
Je dobre, ze CAD studio sa stara o svojich zakaznikov a zasiela im taketo informacie. Velka vdaka za to!!!
Ale Autodesk , ktory ma databazu zakaznikov s Inventorom - ten to neposlal. To vidim ako velku chybu.
Ak niekto dostal od Autodesku taky email s upozornenim, prosim zverejnite ho.
Takze chyba je v zakaznikovi, ze pravidelne nepozera rozne fora a nie je prihlaseny do nich...
Proste asi treba zakazat vsetky automaticke kriticke update MS vobec instalovat - ved kazdy je potencialnou hrozbou chyb Inventora.
|
|
VlJanecek
TOP uživatel Přihlášen: 04.říj.2004 Stav: Offline Bodů: 459 |
Zasláno: 09.bře.2007 v 16:41 |
To máte pravdu, že automatické update jsou hrozbou, nejen pro Inventor. Já jsem si je po nedávných zkušenostech vypnul a nechám se radši jen upozorňovat.
Od Autodesku jsem o tomhle průšvihu e-mail dostal. Přišel mi asi 2 dny po tom mailu z Xanadu a byl myslím z mfgcommunity. |
|
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět | |
Přejít na fórum | Oprávnění fóra Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 1,366 sekund.