Diskuzní fórum a databáze tipů a utilit pro AutoCAD, Inventor, Revit a další produkty Autodesk - od firmy Arkance Systems [www.cadforum.cz]
CZ | SK | EN | DE
Přihlášení
či registrace
   právě nás čte: 9230 
RSS kanál - CAD tipy RSS tipy
RSS diskuze

Diskuze Diskuzní fórum, poradna

 

NápovědaCAD diskuze, rady, výměna zkušeností

 
CAD Fórum - Homepage Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi. Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy Arkance Systems (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
  FAQ FAQ  Prohledat fórum   Události   Registrovat Registrovat  Přihlásit Přihlásit

Téma uzavřenoPojmy Face normals, mesh

 Odpovědět Odpovědět archiv
Autor
shockwave Zobrazit panel
Nováček
Nováček

Přihlášen: 10.říj.2017
Lokalita: ČR (JM)
Používám:
maya
Stav: Offline
Bodů: 5
Přímý odkaz na tuto zprávu Téma: Pojmy Face normals, mesh
    Zasláno: 10.říj.2017 v 22:26
Ahoj, chtěl bych se ptat, kdy a k čemu použít Face Normals a k čemu je Mesh. Pokud můžete uvest příklad, dělali jsme  ve škole něco jako láhev s dvojitou stěnou, ale vše bylo tak rychlé, že jsem si nestihnul udělat poznámku : (   Dekuji
Zpět nahoru
AlenaS Zobrazit panel
Nováček
Nováček

Přihlášen: 11.zář.2016
Lokalita: ČR (PL)
Používám:
Autocad
Stav: Offline
Bodů: 9
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 11.říj.2017 v 06:06
Taky jsme to brali :-)

Mesh je síť z malých plošek která tvoří tvar objektu, jeho povrch. Pro render může být důležité jestli se na ty plošky kamera dívá z rubu nebo z líce a to určují právě ty normály, face normals. To jsou kolmé vektory vystupující z líce plošek. U načtených modelů je potřeba je někdy sjednotit aby se nestřídaly rubové a lícové plošky.
Zpět nahoru
shockwave Zobrazit panel
Nováček
Nováček

Přihlášen: 10.říj.2017
Lokalita: ČR (JM)
Používám:
maya
Stav: Offline
Bodů: 5
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 11.říj.2017 v 18:21
A jak je prosím sjednotíš ty rubové a lícové plošky, přes Bridge, že označíš vnitřní a vnější facy? Děkuji
Zpět nahoru

Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk

Příbuzné CAD tipy:
Tip 4318:Přiřazení materiálů AEC objektům v Autodesk VIZ.
Tip 12063:3D odsazení (offset) povrchu.
Tip 8598:Blikající vzhled 3D modelů Revitu v Autodesk Showcase.
Tip 5974:VIPVlastní jazykové překlady v MLD souborech AutoCADu Mechanical.
Tip 8904:Normály 3D ploch (3DFace) v DWG AutoCADu.
Tip 9511:Jak převést mračno bodů (laser sken) na editovatelný 3D CAD model (mesh)?


 Odpovědět Odpovědět

Přejít na fórum Oprávnění fóra Zobrazit panel



Stránka byla vygenerována za 0,461 sekund.