Diskuzní fórum, poradna
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností |
Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi.
Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy Arkance Systems (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
Critical Error Autodesk Data Management |
Odpovědět | archiv |
Autor | |
Seiner
CAD/BIM manager Přihlášen: 01.říj.2004 Lokalita: ČR (PA) Používám: Mechanical 2017, Inventor 2017 a starší Stav: Offline Bodů: 1662 |
Téma: Critical Error Autodesk Data Management Zasláno: 15.pro.2006 v 07:23 |
13/12 jsem nechal udělat aktualizaci systému (SBS2003) na serveru, kde je instalován Data Management Server. Po restartu se mi na serveru objevuje v minutových intervalech kritická chyba Autodesk Data Management Dispatch - Authentication failed for user: JobUser: System.Web.Services.Protocols.SoapException: 304 Nevíte někdo, o co jde?
|
|
Vítězslav Seiner
Chrudim |
|
Seiner
CAD/BIM manager Přihlášen: 01.říj.2004 Lokalita: ČR (PA) Používám: Mechanical 2017, Inventor 2017 a starší Stav: Offline Bodů: 1662 |
Zasláno: 15.pro.2006 v 08:16 |
Ještě k tomu: VIP tip 1117 jsem našel, ale nezabral. Doporučené nastavení již na serveru bylo. A až do 13/12 se nic nedělo.
Měl bych k tomu názor. Kdybych já byl dodavatelem tohoto SW, tak takovýhle bug nebudu skrývat do nějaké VIP databáze, ale budu objíždět své zákazníky s pokornou omluvou a rychlou opravou. Krucinál za takový těžký prachy, co stojí IS si snad nějakou péči zasloužím. |
|
Vítězslav Seiner
Chrudim |
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21470 |
Zasláno: 15.pro.2006 v 08:32 |
Ten tip přeci není skrytý - dostanou se na něj všichni zákazníci Xanadu. ADMS na SBS sice není úplně standardní ale běžet by měl - zřejmě zkolidovala nějaké nová bezpečnostní nastavení MS Windows. Pro technickou podporu ale kontaktujte dodavatele, nikoliv ostatní ostatní uživatele (=fórum). Pokud je dodavatelem Xanadu, pak tím správným kontaktem je support@xanadu.cz
|
|
Seiner
CAD/BIM manager Přihlášen: 01.říj.2004 Lokalita: ČR (PA) Používám: Mechanical 2017, Inventor 2017 a starší Stav: Offline Bodů: 1662 |
Zasláno: 15.pro.2006 v 09:46 |
OK, to tak nekdy cloveku pri patku vytecou nervy, kdyz je toho na nej moc. Asi to chce nekolik hlubokych nadechu a vydechu a pak teprve psat.
Support jsem kontaktoval nezavisle take. Resi - snad vyresi.
|
|
Vítězslav Seiner
Chrudim |
|
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět | |
Přejít na fórum | Oprávnění fóra Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,691 sekund.