Problem AI to 3Ds max
Vytištěno z: CAD Fórum
Kategorie: Autodesk - stavebnictví, strojírenství, CAD/GIS
Název fóra: 3ds Max, Maya, VRED
Popis fóra: Otázky k vizualizačním aplikacím Autodesk 3ds Max, VIZ, Maya, VRED, Showcase, M&E Collection, Softimage, mental ray, Mudbox, MotionBuilder, VRED, Character Generator
URL: https://www.cadforum.cz/forum/forum_posts.asp?TID=12506
Datum vytištění: 07.čer.2025 v 01:11
Téma: Problem AI to 3Ds max
Odeslal: shuplick
Předmět: Problem AI to 3Ds max
Datum odeslání: 18.bře.2011 v 15:14
Zdravím, naskytnul se mi problem s konvertováník křivek na polygony a nevím si rady. Dostal jsem logo v křivkách ( vývojová cesta loga byla klikatá, prošlo se od corelu do illustratoru), impotuji do 3Ds max jako obvykle, chci konvertovat na polygony, ale při převodu se mi převedou jen zakřivkované texty, zatím co grafická část loga se někam vytratí. když v modifikátoru dám edit poly, tak se mi zobrazí prázdný box, pouze při použití vertex vidím body, ale jako by nebyly spojeny cestou. Takže otázka zní, co mám udělat, abych nemusel překřivkovat logo a mohl pokračovat v polygonovém modelování??.. Doufám že se chyba nachází pouze v mé nevědomosti :-) Díky
|
Odpovědi:
Odeslal: Rasputin
Datum odeslání: 09.čer.2011 v 12:05
Screen by pomohol daco z toho viac pochopit :P
-------------
http://www.3d-sphere.com" rel="nofollow - 3D-Sphere Administrator and founder of 3D-Sphere
|
|