mám napsaný program v Pov-Ray a nyní musím udělat video s rotací scény kolem osy. Ovšem když vytvořím soubor .ini hodí mi to chybu hned v prvním řádku. Podle všeho by to mělo fungovat. Můžete mi prosím někdo poradit? Děkuji Pavel
#include "colors.inc"
#include "stones.inc"
#include "glass.inc"
light_source {<2,10,-2>color rgb <1,1,1,>}
camera {
// světlo scény
location <2.0, 6.0, -5.0> // pozice a vektory kamery
up <0.0, 1.0, 0.0>
right <1.5, 0.0, 1.5>
look_at <2.0, 0.0, 2.0> // bod, na který kamera směřuje
}
plane {y,-1 texture {T_Stone1} //podstava
}
//podstava
union{
sphere { <0, 0, 0>, 1.0 texture{T_Glass1} pigment { color rgbft <0,1,1,0.8,0.1> }} //levá přední azurová
sphere { <2, 0, 0>, 1.0 texture{T_Glass1} pigment { color rgbft <0,0.5,0.5,0.8,0.1> }} //střed přední zelenomodrá
sphere { <4, 0, 0>, 1.0 texture{T_Glass1} pigment { color rgbft <0,1.5,0.5,0.8,0.1> }} //prava přední tyrkysová
sphere { <1, 0, 2>, 1.0 texture{T_Glass1} pigment { color rgbft <1,1,0,0.8,0.1> }} //leva střední žlutá
sphere { <3, 0, 2>, 1.0 texture{T_Glass1} pigment { color rgbft <1,0,0,0.8,0.1> }} //pravá střední červená
sphere { <2, 0, 4>, 1.0 texture{T_Glass1} pigment { color rgbft <0,0,0,0.8,0.1> }} //koule vzadu černá
//střed
sphere { <2, 1, 3>, 1.0 texture{T_Glass1} pigment { color rgbft <0,1,0,0.8,0.1> }} //zadní zelená
sphere { <3, 1, 1>, 1.0 texture{T_Glass1} pigment { color rgbft <1.5,0.5,0,0.8,0.1> }} //pravá přední oranžová
sphere { <1, 1, 1>, 1.0 texture{T_Glass1} pigment { color rgbft <0,0,1,0.8,0.1> }} //levá přední modrá
//vrchol
sphere { <2, 2, 2>, 1.0 texture{T_Glass1} pigment { color rgbft <1,0,1,0.8,0.1> }} //puporová
rotate<0,clock*360,0>
//translate<2*pi*clock,0,0> //rotace scény
}