Vytisknout stránku | Zavřít okno

Prebudovavani koridoru

Vytištěno z: CAD Fórum
Kategorie: Autodesk - stavebnictví, strojírenství, CAD/GIS
Název fóra: Civil 3D, Map, InfraWorks, GIS
Popis fóra: Otázky kolem mapových a GIS aplikací AutoCAD Map 3D, Civil 3D, Raster Design a InfraWorks
URL: https://www.cadforum.cz/forum/forum_posts.asp?TID=22613
Datum vytištění: 18.čer.2026 v 09:07

Téma: Prebudovavani koridoru
Odeslal: johny
Předmět: Prebudovavani koridoru
Datum odeslání: 19.dub.2016 v 11:24
Dobrý den, 
mám několik dotazu ce se týče cílování. Omlouvám se, pokud dotazy zní naivně, jsem v tomto začátečník.

Lze nějak zrušit automatické přebudovávání koridoru při vymazání entity, např. polyline, která slouží jako cíl? (pro koridor není zatržené automatické přebudování)
Lze nějak dohledat (vybrat) polyline/featureline které jsou/nejsou cíle?
Lze dohledat polyline podle automatického názevu "Polyline- 856" ?
Lze zjistit jaký automatický název byl přidělen vybrané polyline?
Lze zjistit jaké podsestavy jsou cílované na vybranou polyline/featureline?
Díky

Odpovědi:
Odeslal: ondrejvojtechovsky
Datum odeslání: 19.dub.2016 v 16:47
Dobrý den,

s dovolením si vaše dotazy pomyslně očísluji. Jinak dotazy naivně nezní a myslím, že se ani nemusíte označovat za začátečníka... Každopádně odpovědi Vás asi příliš neuspokojí. Je možné, že někdo objeví nějaký trik, kterým lze dané problémy obejít, ale skoro pochybuji. Některé z nich jsou položeny i na zahraničních a hojně navštěvovaných fórech.

1) Nelze. Pokud potřebujete urychlit přebudování při mazání cílových křivek, tak je patrně jedinou možností rozdělit koridor na regiony a nepotřebné regiony vypnout.
2) Ne.
3) Ne. Doporučuji všechny křivky určené pro cílování převést na návrhové linie. Nově je možné umisťovat návrhové linie i mimo staveniště, což operaci značně usnadní.
4) Nezjistíte. Opět doporučuji převod na návrhové linie.
5) Nelze zjistit.