Vytisknout stránku | Zavřít okno

Materiál střechy

Vytištěno z: CAD Fórum
Kategorie: Autodesk - stavebnictví, strojírenství, CAD/GIS
Název fóra: Architecture, MEP, Fabrication, Plant 3D
Popis fóra: Otázky ke stavařským aplikacím AutoCAD Architecture, AutoCAD MEP, k potrubní aplikaci AutoCAD Plant 3D, k Fabrication a Advance Steel
URL: https://www.cadforum.cz/forum/forum_posts.asp?TID=22626
Datum vytištění: 18.srp.2026 v 18:30

Téma: Materiál střechy
Odeslal: edaurd98
Předmět: Materiál střechy
Datum odeslání: 21.dub.2016 v 22:22
Zdravim, mám prosbu. Nějakým způsobem se nemůžu dobelhat k řešení problému se střechou, konkrétně její materiál/povrch. Nejde mi na ní aplikovat žádný materiál z knihovny materiálů a to i když rozpojím střešní desky, či rozložím funkcí rozložit (zde už materiál změnit lze, jenže se vykreslí pouze jeho barva, např. dávám  prejzové červené tašky a střecha pouze zčervená). Děkuju za případné rady/tipy, jsem začátečník, zřejmě to bude nějaká banalita, nebo je možný, že to nepůjde. :(   Eddie

Odpovědi:
Odeslal: splonk
Datum odeslání: 22.dub.2016 v 08:54
Dobry den,
Ano, Strecha (_Roof) je v ACA tak trochu zvlastni, podobne jako napr Massgroup... Nema totiz styl a lze upravovat jedine Objekty...
Nevim jakym zpusobem pridavate objektum (stylum) jednotlive materialy, asi z ToolPaletty.. To je ale jedno.
Zkuste prosim oznacit strechu, a v kontextove nabidce vybrat EditObjectDisplay...

Pak vyberte zalozku Materials a tady si rucne material muzete zmenit... 

Pri pridavani materialu z ToolPaletty (paleta nastroju) se po vyberu objektu zkuste podivat do prikazoveho radku, kde se Vas asi ACA bude ptat, zda chcete material priradit Stylu nebo Objektu - musite dat Objekt!

A ohledne nahledu textury (tasek) na povrchu desky... Tech pricin muze byt vicero...
  • zapntee si prosim v ACA, zobrazovaci styl Realistic - tam ale taky nekdy texturu nevidim (to ale protoze my to delame jinak..)