Vytisknout stránku | Zavřít okno

UZAVŘENÍ SMYČEK

Vytištěno z: CAD Fórum
Kategorie: Autodesk - stavebnictví, strojírenství, CAD/GIS
Název fóra: Inventor
Popis fóra: Otázky k programům Autodesk Inventor, Inventor Professional a Inventor LT, Product Design Collection a Suite, Factory Design Suite; a digitální prototypy
URL: https://www.cadforum.cz/forum/forum_posts.asp?TID=35908
Datum vytištění: 19.kvě.2026 v 00:56

Téma: UZAVŘENÍ SMYČEK
Odeslal: benzala
Předmět: UZAVŘENÍ SMYČEK
Datum odeslání: 30.bře.2026 v 19:57
DOBRÝ DEN.
PŘEDEM UPOZORNUJI ŽE JSEM SAMOUK A TAK SE MOŽNÁ MOJE OTÁZKA BUDE TROCHU NESROZUMYTELNÁ :)
PŘEDEM SE OMLOUVÁM.
ZABÝVÁM SE KOVOVÝROBOU.VYRÁBÍM MENU BOXY PRO RESTAURACE.MÁM MASKU VYTVOŘENOU JAKO PLECH.
DOSTANU OD GRAFIKA DWG LOGO COŽ JE DĚLÁNO NA PLOTR ( ASI ) KDYŽ HO OTEVŘU SKLÁDÁ SE Z MILIONU NEUZAVŘENÝCH SMYČEK.NEOKOTOVÁNO.KDYŽ SI CELÉ LOGO VYBERU - DÁM ZKOPÍROVAT - A VLOŽIT JAKO NÁČRT NA MOJI PLECHOVOU MASKU - TAK JE TO MASAKR.POTŘEBUJI S TÍM TŘEBA POHNOUT NA STŘED A CELÉ SE TO ROZPADÁ.ŘEŠIL JSEM TO ŽE JSEM NEJDŘÍVE VYTVOŘIL IPT.PAK ULOŽIL A V SOUČÁSTI UMÍSTIL KAM POTŘEBUJI.A PAK DAL NÁČRT A OBKRESLIT A VYŘÍZNOUT.ALE URČITĚ SE MÁ POSTUPOVAT NĚJAK JINAK.ONO UŽ VYTVOŘIT TU SOUČÁST Z NEUZAVŘENÝCH SMYČEK JE PEKLO.TAK PROSÍM O RADU.VĚNUJI SE TOMU SPÍŠE JAKO HOBY ABYCH NEBUDIL DOJEM JAK SEKÁM MENU BOXY JAK VE FABRICE.DĚKUJI ZA JAKOUKOLIV RADU.MYSLEL JSEM VYTVOŘIT RAZNIK ALE ANI TO MI NĚJAK NEJDE A ŽÁDNÉ POUČNE VIDEO JSEM NENAŠEL.
DĚKUJI PŘEDEM A OMLOUVÁM SE ZA ZMATENOST VE VYJADŘOVÁNÍ :)

Odpovědi:
Odeslal: Vladimír Michl
Datum odeslání: 31.bře.2026 v 09:46
Pokud je problém se složitostí importovaných křivek loga, bude potřeba je nejprve zjednodušit. Buď přímo ve zdrojové aplikaci (Corel?), nebo v jiném nástroji jako např. Inkscape nebo AutoCAD.

PS: a nekřičte VELKÝMI PÍSMENY

-------------
Vladimír Michl (moderátor)
ARKANCE CZ - https://arkance.world - arkance.world
(podpora viz helpdesk.arkance-systems.cz)

Odeslal: benzala