Vytisknout stránku | Zavřít okno

Prosba o nákres...

Vytištěno z: CAD Fórum
Kategorie: Autodesk - stavebnictví, strojírenství, CAD/GIS
Název fóra: AutoCAD
Popis fóra: Otázky kolem aplikací AutoCAD a AutoCAD LT, AutoCAD 360, prohlížečů, DWG a DWF, Design Review, Navisworks, nadstavby, 123D, A360 a cloud Autodesk 360
URL: https://www.cadforum.cz/forum/forum_posts.asp?TID=843
Datum vytištění: 22.dub.2026 v 23:00

Téma: Prosba o nákres...
Odeslal: AMDecko
Předmět: Prosba o nákres...
Datum odeslání: 15.kvě.2005 v 09:15
Ahoj. Jsem začátečník, prosím vás, zkušené uživatele AutoCADu o nějaký nákres, abych se na tom trochu naučil... nemusí to být úplně profesionální dílo, hlavně ať to nejsou jen 2 vybarvený elipsy :D Předem díík. :)

Odpovědi:
Odeslal: vknop
Datum odeslání: 15.kvě.2005 v 15:15

:-O nešlo by ten požadavek trochu upřesnit? Co je to "abych se na tom trochu naučil"? Co? Jak?

Jinak nejlepší je dobrá kniha (učebnice), nejrychlejší je školení.

Odeslal: PepaR
Datum odeslání: 15.kvě.2005 v 16:59
Máte pravděpodobně na myslí poskytnutí nějakého již hotového výkresu. To by neměl být problém avšak měl byste zkonkrétnit požadavek na stavebnictví/strojírenství atd...

Datum odeslání: 16.kvě.2005 v 20:50
Jj, přesně tak. Nějaký model například motoru, nebo něco takového, na tom mi nějak nezáleží.

Odeslal: SWISSS
Datum odeslání: 17.kvě.2005 v 07:49

Původně odeslal(a) AMDecko AMDecko napsal(a):

Ahoj. Jsem začátečník, prosím vás, zkušené uživatele AutoCADu o nějaký nákres, abych se na tom trochu naučil... nemusí to být úplně profesionální dílo, hlavně ať to nejsou jen 2 vybarvený elipsy :D Předem díík. :)

jestli se chcete naucit v cadu bylo by asi lepsi jit na to obracene - tedy zacit kreslit s nejakou ucebnici (nejlepsi by samozrejme bylo skoleni). Hotový výkres by mohl podle me poslouzit jen pro ilustraci (co vsechno se da v cadu udelat.. .).

Matne si vzpominam, ze na stredni jsem dostal domaci ukol - nakreslit cokoliv v cadu. Neni to i vas pripad?