Nejprve ověřte, zda má Fusion 360 přístup k internetu. Spusťte jeho Servisní pomůcku a spusťte v ní "Síťový diagnostický test".
Pokud je online připojení v pořádku (zelený stav) a Fusion přesto zůstává v offline režimu (nebo v režimu údržby, maintenance), proveďte následující kroky:
Pokud nepomůže, ve složce %AppData%\Autodesk\Neutron Platform\Options\{alfanumerický název složky} (všechny varianty) smažte soubor NGlobalOptions.xml.
Ve složce %AppData%\Autodesk\Neutron Platform\Options smažte soubor NMachineSpecificOptions.xml.
Ve složce %TEMP%\Autodesk\ smažte podsložku BrowserCache (vč. jejích podsložek).
Pomohl vám tento tip? Provoz služby CADForum.cz podpoříte i nákupem produktů Autodesk u provozovatele tohoto serveru a Platinum partnera Autodesku, firmy Arkance Systems. Můžete si také přidat odkaz na vaše stránky:
Tipy a triky prosím využívejte na vlastní zodpovědnost. Provozovatel (Arkance Systems CZ s.r.o.) nenese odpovědnost za případné potíže vzniklé v souvislosti s použitím kteréhokoliv z uvedených tipů. Pro plné zvládnutí dané aplikace doporučujeme absolvování některého z nabízených CAD školení. Další publikování obsahu je dovoleno jen se souhlasem autora.