Již 10.000+ CAD tipů.
Přes 118.000 registrovaných u nás, celkem 1.092.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků.
Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor.
Kompletní příkazy AutoCADu a proměnné AutoCADu 2026.
CAD tip # 10225:
Otázka
A
Autodesk Maya 2015 (Subscr.Extension) přímo podporuje export do herního systému "Unreal Engine 4". Použijte funkce:
- File > Send to Unreal > Set Unreal Project, vyberte požadovaný lokální projekt Unreal a klikněte na Select.
- File > Send to Unreal a vyberte vše (All) nebo jen vybrané objekty (Selection)
- Poté můžete scénu načíst v Unreal úrovni
Unreal Engine 4 (UE4) rovněž podporuje FBX Static Mesh Pipeline, tedy import statických 3D mesh objektů z formátu FBX. Soubory FBX lze snadno exportovat z aplikací Autodesk Maya, Autodesk 3ds Max nebo i z AutoCADu. Použijte formát FBX 2014.
Herní jádro Unity 3D podporuje přímo souborový formát Autodesk Maya (.ma, .mb). Maya (8 a vyšší) ale musí být instalována na stejném počítači jako Unity. Alternativně můžete také použít formát FBX (viz výše). Soubory 3D modelů umístěte do projektové složky Assets.