Děkujeme za účast na konferenci CADfórum 2025 - podívejte se na reportáž
Přes 120.500 registrovaných u nás, celkem 1.109.000 registrovaných (CZ+EN).
Tipy pro AutoCAD 2026, pro Inventor 2026 a pro Revit 2026.
Vyzkoušejte nový přesný Kalkulátor,
vylepšený Převodník jednotek a
proměnné prostředí AutoCADu.
CAD tip # 10225:
Otázka
A
Autodesk Maya 2015 (Subscr.Extension) přímo podporuje export do herního systému "Unreal Engine 4". Použijte funkce:
- File > Send to Unreal > Set Unreal Project, vyberte požadovaný lokální projekt Unreal a klikněte na Select.
- File > Send to Unreal a vyberte vše (All) nebo jen vybrané objekty (Selection)
- Poté můžete scénu načíst v Unreal úrovni
Unreal Engine 4 (UE4) rovněž podporuje FBX Static Mesh Pipeline, tedy import statických 3D mesh objektů z formátu FBX. Soubory FBX lze snadno exportovat z aplikací Autodesk Maya, Autodesk 3ds Max nebo i z AutoCADu. Použijte formát FBX 2014.
Herní jádro Unity 3D podporuje přímo souborový formát Autodesk Maya (.ma, .mb). Maya (8 a vyšší) ale musí být instalována na stejném počítači jako Unity. Alternativně můžete také použít formát FBX (viz výše). Soubory 3D modelů umístěte do projektové složky Assets.
![Diskuzní fórum a databáze tipů a utilit pro AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion a další produkty Autodesk
- od firmy ARKANCE [www.cadforum.cz] Diskuzní fórum a databáze tipů a utilit pro AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion a další produkty Autodesk
- od firmy ARKANCE [www.cadforum.cz]](../common/arkance_186.png)

also in ENGLISH
AutoCAD
3ds Max
Maya