Po přihlášení do Autodesk Accounts nevidím v levém menu položku "Vylepšení produktů" (Product Enhancements) - proč?
Tuto funkci lze zakázat ve správě uživatelů. Správce vašeho firemního kontraktu musí pro váš účet (a pro daný produkt) v Autodesk Accounts povolit možnost - tedy "Výhodu" (Benefit) s názvem "Aktualizace produktu". Po uložení a vašem novém přihlášení do Accounts už funkci Vylepšení produktů uvidíte.
Pomohl vám tento tip? Provoz služby CADForum.cz podpoříte i nákupem produktů Autodesk u provozovatele tohoto serveru a Platinum partnera Autodesku, firmy Arkance Systems. Můžete si také přidat odkaz na vaše stránky:
Tipy a triky prosím využívejte na vlastní zodpovědnost. Provozovatel (Arkance Systems CZ s.r.o.) nenese odpovědnost za případné potíže vzniklé v souvislosti s použitím kteréhokoliv z uvedených tipů. Pro plné zvládnutí dané aplikace doporučujeme absolvování některého z nabízených CAD školení. Další publikování obsahu je dovoleno jen se souhlasem autora.