CAD tip # 9214:
Otázka
Krátký instalační program (pre-installer Akamai Download Manager) této varianty downloadu stahuje jednotlivé systémové komponenty a části CAD aplikace až na vyžádání, během instalace, a jen pokud jsou potřeba. Významně tak může zkrátit dobu stahování. Tento mechanismus ale nemusí fungovat správně v některých firemních sítích. Příčinou je blokování komunikace vaším firemním nebo lokálním firewallem (popř. antivirem). Problém se projeví chybovým hlášením "Communication failure" (chyba komunikace, chyba spojení), popř. "Unable to Access Network Ports", "Connection expired".
Na vašem firewallu nastavte možnost komunikace přes alespoň jeden z uvedených portů http a https:
- http: 49176, 54176, 63176
- https: 49276, 54276, 63276
Porty mohou být rovněž blokovány jinou spuštěnou aplikací - před opakováním volby "Install Now" proto ukončete jiné běžící aplikace.
Pre-installer se stahuje do složky C:\Autodesk\{PRODUKT} (v názvu produktu je "_WI_"). Nesnažte se ručně spouštet setup.exe z této složky, pro opakovanou instalaci je potřeba znovu zvolit "Install Now" na zdrojové web stránce. Soubory aplikace stahované pre-installerem jsou ukládány do složky C:\Autodesk\WI\{PRODUKT} - případné přerušení stahování pak naváže na tyto dočasné soubory.
Kde je to možné, lze využít i ostatních variant metod downloadu - tedy např. "Browser download". Přes formulář Trial verze si můžete vyžádat přímé odkazy ke stažení plné instalace.