Verze Autodesk Maya 2014 přináší některé změny ve výchozím nastavení rendereru mental ray. Mental ray je totiž ve verzi 2014 jako samostatný (a samostatně aktualizovatelný) plugin modul. Pomocí dalšího modulu lze do Maya 2014 doplnit např. i nVidia iRay (0x1).
Výchozí renderovací metodou (samplování) je nyní "Unified Sampling" namísto starší anti-aliasing mřížky. Při výpočtu nepřímého osvětlení lze kombinovat metody "Final Gathering" a "Irradiance Particles", zvýšila se hloubka raytracingu a raytrace stíny jsou implicitně zapnuty.
Pomohl vám tento tip? Provoz služby CADForum.cz podpoříte i nákupem produktů Autodesk u provozovatele tohoto serveru a Platinum partnera Autodesku, firmy Arkance Systems. Můžete si také přidat odkaz na vaše stránky:
Tipy a triky prosím využívejte na vlastní zodpovědnost. Provozovatel (Arkance Systems CZ s.r.o.) nenese odpovědnost za případné potíže vzniklé v souvislosti s použitím kteréhokoliv z uvedených tipů. Pro plné zvládnutí dané aplikace doporučujeme absolvování některého z nabízených CAD školení. Další publikování obsahu je dovoleno jen se souhlasem autora.