Diskuzní fórum, poradna
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností |
Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi.
Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy Arkance Systems (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
Reset hlavy v plotru |
Odpovědět | archiv |
Autor | |
Peter Jirat
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
CAD/BIM manager Přihlášen: 04.říj.2004 Lokalita: ČR (Pha) Používám: ACAD ->2021, Revit ->2022 Stav: Offline Bodů: 3930 |
Téma: Reset hlavy v plotru Zasláno: 27.zář.2013 v 21:02 |
Díky, nakonec to byla jen čistící část, která ještě šla vyměnit. A náhradní hlavy pak stihne dodavatel dodat...
Stejně je ale zajímavé, že plotr má u některých hlav poznámku Out of warranty, ale klidně tiskne. To znamená, že je pro něj rozhodující skutečný fyzický stav hlavy (popř. množství inkoustu, které hlavou proteklo) a ne délka použití - to mi přijde lehce pozitivní :-)
|
|
Defter
TOP uživatel Přihlášen: 02.led.2006 Lokalita: ČR (Pha) Používám: AutoCad/LT, AIS/AIP, MDT, Revit Stav: Offline Bodů: 276 |
Zasláno: 27.zář.2013 v 13:06 |
To je ale čistítko. Obávám se, že když se plotter rozhodne, že je hlava K.O. tak s tím už moc neuděláte (pouze vyměnit za náhradní). Občas se mi ji povede na pár tisků rozchodit vyndáním, vyčištěním kontaktů a opětovným usazením, ale nemívá to dlouhého trvání.
Upravil Defter - 27.zář.2013 v 13:09 |
|
Administrace AIS,AIP,MDT,AutoCad/LT,Revit. Správa klientské a serverové platformy MS.
MCTS:Windows Vista;Windows 7;Exchange 2010 MCSA2003:Messaging MCITP:Server Administrator MCSA:Windows Server 2012 |
|
Buba
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
CAD/BIM manager Přihlášen: 05.říj.2005 Lokalita: Slovensko Používám: AEC Collection Stav: Offline Bodů: 1691 |
Zasláno: 27.zář.2013 v 13:04 |
Buba
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
CAD/BIM manager Přihlášen: 05.říj.2005 Lokalita: Slovensko Používám: AEC Collection Stav: Offline Bodů: 1691 |
Zasláno: 27.zář.2013 v 13:03 |
Cancel key (X)
|
|
Peter Jirat
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
CAD/BIM manager Přihlášen: 04.říj.2004 Lokalita: ČR (Pha) Používám: ACAD ->2021, Revit ->2022 Stav: Offline Bodů: 3930 |
Zasláno: 27.zář.2013 v 11:55 |
Zdravím, nevíte někdo, zda lze a jakým způsobem zresetovat hlášení plotru o končící životnosti tiskové hlavy pro HP DesingJet 4000PS (42")? Je potřeba dotisknout projekt...
|
|
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět | |
Přejít na fórum | Oprávnění fóra Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,532 sekund.