ARKANCE - globální Platinum partner Autodesk ARKANCE | KONTAKT - CZ | SK | EN | DE
Již 10.000+ CAD tipů. Přes 118.000 registrovaných u nás, celkem 1.091.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků. Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor. Kompletní příkazy AutoCADu a proměnné AutoCADu 2026.
Jak novinky řešení Autodesk a ARKANCE ovlivní budoucnost stavebnictví
RSS kanál - CAD tipy RSS tipy
RSS diskuze

Diskuze Diskuzní fórum, poradna

?
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

CAD Fórum - Homepage Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion, 3ds Max, Vault a s dalšími CAD/BIM/PDM aplikacemi. Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
  FAQ FAQ  Prohledat fórum   Události   Registrovat Registrovat  Přihlásit Přihlásit

Téma uzavřenoJak ve 3Ds Maxu malovat na oběkt ?

 Odpovědět Odpovědět archiv
Autor
Hollywood7 Zobrazit panel
Zasloužilý člen
Zasloužilý člen

Přihlášen: 27.bře.2011
Lokalita: ČR (Pha)
Používám:
Inventor Prof. 2019
Stav: Offline
Bodů: 103
Přímý odkaz na tuto zprávu Téma: Jak ve 3Ds Maxu malovat na oběkt ?
    Zasláno: 27.bře.2011 v 15:56
Dobrý den chtěl bych se zeptat co je za chybu nebo kde dělám chybu s malováním ve 3D maxu. Když jdu normálně do (tools->Viewport Canvas) a tam si zvolím štětec tak mi to řekne, že nemám vybraný oběkt nakterý chci malovat a nemám označené nějaké editable poly na standartní materiál. A ať nastavím material na automatiku jenže nahoře je hodně nástrojů a já nevím co myslej. Poradte mi stím někdo prosím ...
Zpět nahoru
be_em Zobrazit panel
TOP uživatel
TOP uživatel

Přihlášen: 06.úno.2006
Lokalita: Slovensko
Používám:
Používal som AutoCAD 2004, 3ds max7. Teraz AcadLT
Stav: Offline
Bodů: 865
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 27.bře.2011 v 20:23
Nakreslite si objekt a preveďte ho na Edit Poly (pravé tlačidlo a natvrdo ho preveďte na Edit Poly: Convert to Edit Poly, nepridávajte modifikátor Edit Poly do zásobníka modifikátorov). Potom si vyberte akýkoľvek štandartný materiál a do slotu Diffuse mu pridajte bitmapu. Túto funkciu nepoužívam ale mne to podľa vyššie uvedeného postupu fungovalo na prvý krát. Riadte sa presne podľa pokynov ktoré Vám hlási funckia "Viewport canvas". Treba kliknúť aj na setup a zadať názov textúry "Save New Texture to:"
Zpět nahoru

Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk

Příbuzné CAD tipy:
Tip 11019:Geometrie z FBX souboru z Revitu má v Maxu nesprávné měřítko.
Tip 7508:VIPScéna ze starší verze se v Maxu 2011 rendruje černě a bez stínů.
Tip 7825:Jak zmenšit velikost souboru FBX při exportu z Revitu?
Tip 5211:Jak zachránit poškozený soubor .max?
Tip 2208:Jak v AutoCADu malovat kaligrafickým perem nebo sprejem?
Tip 11459:V 3ds Max 2018 mi chybí renderer Mental Ray i Arnold.


 Odpovědět Odpovědět

Přejít na fórum Oprávnění fóra Zobrazit panel



Stránka byla vygenerována za 0,352 sekund.