Již 10.000+ CAD tipů.
Přes 118.500 registrovaných u nás, celkem 1.094.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků.
Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor.
Kompletní příkazy AutoCADu a proměnné AutoCADu 2026.
Diskuzní fórum, poradna
?CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
|
Odpovědět ![]() |
archiv |
Autor | |
mulledom ![]() Nováček ![]() Přihlášen: 28.bře.2016 Lokalita: ČR (JČ) Používám: AutoCad2016 Stav: Offline Bodů: 5 |
![]() Zasláno: 28.úno.2017 v 21:11 |
Dobrý den,
koupila jsem si nový počítač a na starém počítači mám nainstalovaný autocad 2016, do nového bych si ho chtěla dát taky, ale píše mi to stále chybu (soubor se stáhne, ale nedoinstaluje se), zkusila jsem si do nového nainstalovat i Revit, ale hlásí mi to stejnou chybu. Nevíte někdo, čím by to mohlo být? Děkuji za každou pomoc. :) |
|
![]() |
|
maiklss ![]() TOP uživatel ![]() ![]() Přihlášen: 08.říj.2008 Lokalita: ČR (VY) Používám: Inventor Stav: Offline Bodů: 1627 |
![]() |
Co antivir je vypnut??< id="foxcub_translator_popup_win" style="visibility:;width:0px;height:0px;border:0;padding:0;">
EDIT: Licenci lze pak lze přeposlat na net přes POMUCKA PŘENOS LICENCI :) Upravil maiklss - 28.úno.2017 v 21:20 |
|
Když můžu pomůžu:)
|
|
![]() |
|
Vladimír Michl ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor ![]() ![]() Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Implementujeme řešení Autodesk Stav: Offline Bodů: 21901 |
![]() |
Jakou chybu to prosím hlásí?
|
|
![]() |
|
mulledom ![]() Nováček ![]() Přihlášen: 28.bře.2016 Lokalita: ČR (JČ) Používám: AutoCad2016 Stav: Offline Bodů: 5 |
![]() |
Tuto chybu háže autocad i revit. |
|
![]() |
|
Vladimír Michl ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor ![]() ![]() Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Implementujeme řešení Autodesk Stav: Offline Bodů: 21901 |
![]() |
Asi by to chtělo ten detailnější popis chyby, ale je možné že to souvisí s probíhajícím výpadkem Amazon cloudu na kterém jsou i instalační obrazy.
|
|
![]() |
|
mulledom ![]() Nováček ![]() Přihlášen: 28.bře.2016 Lokalita: ČR (JČ) Používám: AutoCad2016 Stav: Offline Bodů: 5 |
![]() |
když jsem začala stahovat, byla tam doba stahování 2 hodiny, ale celý soubor byl stažen asi za 10 minut, tak pokud by to mohlo být tím serverem. Dále přikládám podrobnější hlášení:
|
|
![]() |
|
maiklss ![]() TOP uživatel ![]() ![]() Přihlášen: 08.říj.2008 Lokalita: ČR (VY) Používám: Inventor Stav: Offline Bodů: 1627 |
![]() |
Zkuste tedy jiny instalačni baliček.ne instalaci z webu ale instalaci ze stazene instalačky. Jednou mi to pomohlo.
|
|
Když můžu pomůžu:)
|
|
![]() |
|
Vladimír Michl ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor ![]() ![]() Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Implementujeme řešení Autodesk Stav: Offline Bodů: 21901 |
![]() |
Nicméně se stahováním doporučuji vyčkat na opravu serverů Amazon cloudu na východním pobřeží USA:
|
|
![]() |
|
mulledom ![]() Nováček ![]() Přihlášen: 28.bře.2016 Lokalita: ČR (JČ) Používám: AutoCad2016 Stav: Offline Bodů: 5 |
![]() |
Děkuji za rady, určitě budu zkoušet všechny možnosti :)
|
|
![]() |
|
Lich ![]() Nováček ![]() Přihlášen: 21.bře.2017 Lokalita: ČR (OS) Používám: AutoCad Stav: Offline Bodů: 1 |
![]() |
Zdravíčko, kde mohu najít ty alternativní balíčky, Prosím? Mám stejný problém, jako paní výše. S tím rozdílem, že Amazon Cloud servery už jedou ok.
Mám taky nový počítač s WIN8 64 bit a vybírám si AutoCad 17 64bit instalaci. Děkuju za případnou radu.
< id="foxcub_translator_popup_win" style="visibility:;width:0px;height:0px;border:0;padding:0;">< id="foxcub_translator_popup_win" style="visibility:;width:0px;height:0px;border:0;padding:0;"> |
|
![]() |
|
Vladimír Michl ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor ![]() ![]() Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Implementujeme řešení Autodesk Stav: Offline Bodů: 21901 |
![]() |
Odkud instalaci stahujete? Pokud je to z Autodesk Account, pak postupujte dle tipů:
http://www.cadforum.cz/cadforum/proc-mi-autodesk-accounts-nabizi-jen-volbu-instalovat-nyni-tip10451 http://www.cadforum.cz/cadforum/ve-firemni-siti-mi-nefunguje-instalace-trial-verze-install-now-tip9214 Jinak je potřeba Win8.1, ne Win8. |
|
![]() |
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět ![]() |
|
Přejít na fórum | Oprávnění fóra ![]() Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,773 sekund.