Diskuzní fórum, poradna
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností |
Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi.
Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy Arkance Systems (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
problém s instalací |
Odpovědět | archiv |
Autor | |
mulledom
Nováček Přihlášen: 28.bře.2016 Lokalita: ČR (JČ) Používám: AutoCad2016 Stav: Offline Bodů: 5 |
Téma: problém s instalací Zasláno: 28.úno.2017 v 21:11 |
Dobrý den,
koupila jsem si nový počítač a na starém počítači mám nainstalovaný autocad 2016, do nového bych si ho chtěla dát taky, ale píše mi to stále chybu (soubor se stáhne, ale nedoinstaluje se), zkusila jsem si do nového nainstalovat i Revit, ale hlásí mi to stejnou chybu. Nevíte někdo, čím by to mohlo být? Děkuji za každou pomoc. :) |
|
maiklss
TOP uživatel Přihlášen: 08.říj.2008 Lokalita: ČR (VY) Používám: Inventor Stav: Offline Bodů: 1626 |
Zasláno: 28.úno.2017 v 21:12 |
Co antivir je vypnut??< id="foxcub_translator_popup_win" style="visibility:;width:0px;height:0px;border:0;padding:0;">
EDIT: Licenci lze pak lze přeposlat na net přes POMUCKA PŘENOS LICENCI :) Upravil maiklss - 28.úno.2017 v 21:20 |
|
Když můžu pomůžu:)
|
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21490 |
Zasláno: 28.úno.2017 v 21:22 |
Jakou chybu to prosím hlásí?
|
|
mulledom
Nováček Přihlášen: 28.bře.2016 Lokalita: ČR (JČ) Používám: AutoCad2016 Stav: Offline Bodů: 5 |
Zasláno: 28.úno.2017 v 21:31 |
Tuto chybu háže autocad i revit. |
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21490 |
Zasláno: 28.úno.2017 v 21:38 |
Asi by to chtělo ten detailnější popis chyby, ale je možné že to souvisí s probíhajícím výpadkem Amazon cloudu na kterém jsou i instalační obrazy.
|
|
mulledom
Nováček Přihlášen: 28.bře.2016 Lokalita: ČR (JČ) Používám: AutoCad2016 Stav: Offline Bodů: 5 |
Zasláno: 28.úno.2017 v 21:57 |
když jsem začala stahovat, byla tam doba stahování 2 hodiny, ale celý soubor byl stažen asi za 10 minut, tak pokud by to mohlo být tím serverem. Dále přikládám podrobnější hlášení:
|
|
maiklss
TOP uživatel Přihlášen: 08.říj.2008 Lokalita: ČR (VY) Používám: Inventor Stav: Offline Bodů: 1626 |
Zasláno: 28.úno.2017 v 22:16 |
Zkuste tedy jiny instalačni baliček.ne instalaci z webu ale instalaci ze stazene instalačky. Jednou mi to pomohlo.
|
|
Když můžu pomůžu:)
|
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21490 |
Zasláno: 28.úno.2017 v 22:20 |
Nicméně se stahováním doporučuji vyčkat na opravu serverů Amazon cloudu na východním pobřeží USA:
|
|
mulledom
Nováček Přihlášen: 28.bře.2016 Lokalita: ČR (JČ) Používám: AutoCad2016 Stav: Offline Bodů: 5 |
Zasláno: 28.úno.2017 v 22:22 |
Děkuji za rady, určitě budu zkoušet všechny možnosti :)
|
|
Lich
Nováček Přihlášen: 21.bře.2017 Lokalita: ČR (OS) Používám: AutoCad Stav: Offline Bodů: 1 |
Zasláno: 21.bře.2017 v 11:07 |
Zdravíčko, kde mohu najít ty alternativní balíčky, Prosím? Mám stejný problém, jako paní výše. S tím rozdílem, že Amazon Cloud servery už jedou ok.
Mám taky nový počítač s WIN8 64 bit a vybírám si AutoCad 17 64bit instalaci. Děkuju za případnou radu.
< id="foxcub_translator_popup_win" style="visibility:;width:0px;height:0px;border:0;padding:0;">< id="foxcub_translator_popup_win" style="visibility:;width:0px;height:0px;border:0;padding:0;"> |
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21490 |
Zasláno: 21.bře.2017 v 11:58 |
Odkud instalaci stahujete? Pokud je to z Autodesk Account, pak postupujte dle tipů:
http://www.cadforum.cz/cadforum/proc-mi-autodesk-accounts-nabizi-jen-volbu-instalovat-nyni-tip10451 http://www.cadforum.cz/cadforum/ve-firemni-siti-mi-nefunguje-instalace-trial-verze-install-now-tip9214 Jinak je potřeba Win8.1, ne Win8. |
|
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět | |
Přejít na fórum | Oprávnění fóra Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 1,156 sekund.