Zdravicko,
pouzivam Autocad Architecture a vysledne rendre robim cez Autodesk Viz resp chcem :) bohuzial vzdy naloadovane textury su nenormale velke co sa mierky tyka. Vie mi prosim niekto poradit?
Dakujem
F
A aké mapovanie je nastavené vo VIZ-e. Keï si kliknete na objekt (UVW map) alebo textúru (nastavenie bitmapy)?
textury ktore su uz priradene cez ADTcko. Trosku som sa pohral s 'Real world scale material' a dokonca sa mi podarilo textury zvacsit alebo zmensit, alebo pokial som dane dwg nalinkoval aj s rescale namiesto mm som zvolil prichadzajuce jednotky metre. Ale furt sa mi toto riesenie nepaci. Bol som zvyknuty na VizRender, kde som si vykres z adt priamo odoslal do programu, a nestaral som sa uz o nic ine ako zvolit kameru, nastavit slnko a kvalitu snimky.
Dalsi problem na ktory som narazil pri texturach je ze v ADT namapovane na prvkoch vizeraju realne, no ked ich vyrendrujem su strasne svetle. Napr. asfalt ktory je cierny sa na snimke zobrazi bledosedy.