Zobrazit plnou verzi příspěvku: Autodesk Desktop App

Petr_K.
24.04.2017, 15:47
Dobrý den,od 06.02. 2017 se mi permanentně zobrazuje hláška "Nelze se připojit k serveru. Zkuste to později" Nemůžu dojít na to co to způsobuje. Připojení na net je funkční, na web Autodesku se připojím, přihlásím se, aktualizace stáhnu jen tady ta "Autodesk Desktop App" dělá neplechu. Je instalovaná verze 7.0.5.154 - asi z instalačního souboru ACLT 2018. Netuší někdo kde by mohl být problém. Do instalace ACLT 2018 to chodilo bez problému.Díky za pomoc.Petr K.

Vladimír Michl
24.04.2017, 17:38

Možná si budete muset nastavit proxy server. V okně Desktop App klikněte na vaše jméno a pak na Nastavení > Proxy.

Petr_K.
24.04.2017, 18:21
Nepoužívám proxy server.

maiklss
24.04.2017, 18:27
Je PC na firemní síti nebo je na internetu jen pres modem či wifi??

Petr_K.
24.04.2017, 18:32
PC je připojeno k netu přes modemrouter Zyxel P 600.

maiklss
24.04.2017, 18:47
Mě to hazelo tenhle odkaz ale já jsem napojen přes firemni server a přístupem k netu přes doménu.Tak nevim kde je u tebe problém:(

Petr_K.
24.04.2017, 18:51
Možná špatně chápu ale jaký odkaz máš na mysli?