Zobrazit plnou verzi příspěvku: Autodesk ID -- smazání účtu?!

Firestone
17.04.2012, 15:32
Zdravím,už nějakou dobu se pokouším smazat účet Autodesk ID, ale nedaří se :( Při zalogování se na patřičné stránce je tam volba Odebrat účet, ale když ji zvolím, tak naběhne pouze formulář k editaci existujícího účtu -> tj. žádná volba smazání účtu.Neporadí někdo, jak se účtu zbavit?Díky za případné info.

Vladimír Michl
17.04.2012, 17:03
Jde o registrace nebo o účet na webech Autodesku? Pro správu Autodesk ID slouží adresa https://accounts.autodesk.com ale ta myslím přímé vymazání nepodporuje. Proč potřebujete účet vymazat? Nejde jej jen nechat spát?

Firestone
17.04.2012, 17:27
Vyvstala totiž situace, kdy jsem potřeboval změnit mailový kontakt při Subscription Center, ale přitom jsem zjistil, že už mám k tomuto mailu svázaný jiný účet (založený při pokusech s Autodesk WS). Tím se stalo, že mě systém nepovolil mail změnit díky kolidaci mailů, resp. vytvořených účtů.Situaci jsem prozatím vyřešil tak, že jsem si změnil mail u účtu, který nevyužívám a mailovou adresu jsem použil ke změně, kterou jsem potřeboval udělat. Ale je to takové krkolomné. Zarazilo mě, že nejde účet zcela zrušit.

Vladimír Michl
17.04.2012, 17:34


Ten váš postup je správný. Nemožnost zrušení účtu bývá u těchto registrační systémů obvyklá. U systémů, které něco posílají se provádí jen deaktivace, u účtů, kde jde jen o autentizaci, nebývá ani deaktivace. Systém má pod vaším číslem už označené záznamy v diskusích, downloadech a dalších protokolech, takže fyzickým zrušením účtu by tyhle údaje zůstaly "bezprizorní". Mimochodem, stejnou absenci "vymazání" účtu má i CADforum.cz a podobné kolize e-mail adres řešíme na vyžádání ručně.

Firestone
17.04.2012, 17:39
Tím pádem bych to nechal tak, jak jsem to vyřešil. Děkuji za ochotu.

Firestone
17.04.2012, 18:57


Ještě bych se rád poptal na jednu věc -- chodí nám maily, když se nainstaluje nějaká licence ACADu (např. při upgradu verze ACADu) a proto jsem ten mail měnil (v Subscription Center), aby to chodilo na jiný, než na stávající.Ale ani po změně mailu to nepřestalo chodit na původní mail. Neporadil by někdo, kde by se toto mělo změnit?EDITED: Tak zdá se, že to chtělo nějaký čas, aby změna dostatečně "probublala". Už to chodí...

Firestone2012-04-17 20:53:18