Zobrazit plnou verzi příspěvku: C3D-2012 klopení
Jiří Drbohlav
08.12.2011, 09:58
Dobrý den,
mám dotaz ohledně klopení vozovky v C3D 2012. Předpokládám, že celkem jednoduché klopení z verze 2010 asi zmizelo a místo toho se tam objevilo klopení na který by se měl vydat manuál.....¨
Místo původního jednoduchého zadání na 5min, člověk váhá co s tím......
Nemáte jednoduchý nástroj jak na klopení v 2012 podobný jako v 2010??
To co tam je ted, tak je cesta do pekel....:-(
Díky
Drbohlav
... a to budťe rád, že ste preskočil verziu 2011 :) Ale teraz už to až taká tragédia nie je. A nejaký návod nájdete na blogu. Najväčší problém je s priamou trasou a jednostranným klopením, ale dá sa to natrénovať. Prajem veľa úspechov.
Tento návod se nejvíc blíží klopení z 2010:http://www.civil3d.cz/2010/10/jak-klopit-v-prime.html ale přesto jsem zde narazil na problémy - např. i přesto, že na začátek trasy dám klopení 2,50%, tak mi to vytrvale ignoruje a klopí 0%... Nové klopení není krok zpět, ale spíše skok zpět...
Jiří Drbohlav
08.12.2011, 12:09
takže super...ve verzi 2010 bych to měl hotové za 5min, ve verzi 2012 mi už 3x spadnul Civil a stále nic, jediný co jsem stihnul, tak bylo uvařit si kafe, tohle neni skok zpět ale cestování v čase do doby kamenný a možná ještě dále
martinfolber
08.12.2011, 21:15
Dobrý den,musím souhlasit, že koncepce klopení v C3D není od začátku úplně šťastná, ale má svá pravidla a pokud je dodržíte, měla by fungovat. Jak píše kolega cestár, ve 2012 byly opraveny některé záležitosti se staničením, přibyly tam volby pro vložení kritických bodů klopení na pravém tlačítku apod.Chtěl bych připomenout ještě jeden můj starší článek, kde se řeší jednostranné klopení CZ podsestav hned od ZU - možná to pomůže...http://www.civil3d.cz/2009/11/vylepsene-klopeni.html