Zobrazit plnou verzi příspěvku: Civil 2023 - jak spustím dočasně bez aktivace?

Mantlík
16.05.2023, 16:48
ZdravímNa nový počítač jsem si nainstaloval Civil 2023. Ale protože si ho mohu přizpůsobovat po chvilkách a přitom musím pracovat na původním PS, chtěl jsem - podobně jako u všech předchozích verzí, využít pro tento proces "zkušební" dobu (což bývalo 30 dní), tj. bez aktivace a pak se (po předchozím odhlášení na původním PC) přihlásit svým ID nastálo. Ale Civil mi spuštění bez aktivace neumožní !! Je to novinka, nebo někde něco přehlížím jak vrata od stodoly ???Díky za odpověď

Vladimír Michl
16.05.2023, 17:41
Trial verze je pořád platná na 30 dní. Co vám to napíše?Trial období nelze opakovat, takže pokud už tam Civil (možná i jen AutoCAD) 2023 už jednou byl, nelze trial období restartovat. A někdy se hlídací mechanismus kousne při změně systémového času, třeba i nevinné. Může pomoci reset licenčního mechanismu.

Mantlík
17.05.2023, 10:46
Dobrý den, děkuji za odpověď.PC byl koupen kolegou již použitý, ale na 90% si myslím, že tam žádný autocad (civil) 2023 nebyl (u nás tedy rozhodně ne).  Ale to se budu muset pokusit zjistit. Dá se to nějak ověřit (třeba i po odinstalování nového civilu 2023) třeba v registrech ?Jinak po spuštění mi to nabídne 3 možnosti - přihlásit se přes ID - zadat sériové číslo a síťová licence- přes ID nastartuje přihlašování (ale to zatím nechci)- přes sériové číslo - tak tam je tlačítko SPUSTIT šedivé a je možno jen AKTIVOVAT - PS je tam též "stav licence 1.1.0"Každé zrušení čehokoliv vyvolá hlášku "Správce licence nefunguje nebo není správně nainstalovánADLSDK_STATUS_AUTH_PENDINGa číslo chyby, podle toho, kde jsem to zrušil"Pomůže instace poslední verze licenčního manažeru (AdskLicensing-installer.exe) ? Zatím se mi do toho nechce sahat...

Vladimír Michl
17.05.2023, 11:03
Aha, to je nějak narušená celá licenční služba, to je třeba řešit. Doporučuji reinstalovat komponentu AdSSO (viz Download) a pokud nepomůže, tak i tu licenční službu.Průběžně jsou tyto aktualizace zveřejňovány v Autodesk Desktop App, nyní "Autodesk Access".

Mantlík
17.05.2023, 11:39
Děkuji za radu, ale bohužel obě možnosti nepomohly

Vladimír Michl
17.05.2023, 12:54
To bude asi třeba nějaký hlubší (a opatrnější) postup - spíš vás nasměruji na kolegy na našem Helpdesku.

Mantlík
17.05.2023, 17:15
Díky, počkám (nebo se mám přímo obrátit na helpdesk?)Nebo pomůže civil včetně aktualizací kompletně odinstalovat a zase nainstalovat?Koneckonců, pokud to nezabere, budu si to muset nastavovat a upravovat už s aktivací na ID ...

Vladimír Michl
17.05.2023, 19:21
Napište tam prosím rovnou, protože asi budou potřeba bližší detaily. Reinstalaci zkuste, ale moc nevěřím úspěchu tohoto kroku.