Zobrazit plnou verzi příspěvku: Critical Error Autodesk Data Management

Seiner
15.12.2006, 07:23
13/12 jsem nechal udělat aktualizaci systému (SBS2003) na serveru, kde je instalován Data Management Server. Po restartu se mi na serveru objevuje v minutových intervalech kritická chyba Autodesk Data Management Dispatch - Authentication failed for user: JobUser: System.Web.Services.Protocols.SoapException: 304   at Connectivity.Web.Services.SecurityService.SignIn2(String userName, String userPassword)
Nevíte někdo, o co jde?

Seiner
15.12.2006, 08:16
Ještě k tomu: VIP tip 1117 jsem našel, ale nezabral. Doporučené nastavení již na serveru bylo. A až do 13/12 se nic nedělo.
Měl bych k tomu názor. Kdybych já byl dodavatelem tohoto SW, tak takovýhle bug nebudu skrývat do nějaké VIP databáze, ale budu objíždět své zákazníky s pokornou omluvou a rychlou opravou. Krucinál za takový těžký prachy, co stojí IS si snad nějakou péči zasloužím.

Vladimír Michl
15.12.2006, 08:32
Ten tip přeci není skrytý - dostanou se na něj všichni zákazníci Xanadu. ADMS na SBS sice není úplně standardní ale běžet by měl - zřejmě zkolidovala nějaké nová bezpečnostní nastavení MS Windows.
Pro technickou podporu ale kontaktujte dodavatele, nikoliv ostatní ostatní uživatele (=fórum). Pokud je dodavatelem Xanadu, pak tím správným kontaktem je support@xanadu.cz

Seiner
15.12.2006, 09:46
OK, to tak nekdy cloveku pri patku vytecou nervy, kdyz je toho na nej moc. Asi to chce nekolik hlubokych nadechu a vydechu a pak teprve psat.
Support jsem kontaktoval nezavisle take. Resi - snad vyresi.