Zobrazit plnou verzi příspěvku: HILTI

marko10
05.03.2014, 07:15
Zdravím,prosím o radu jak se vypořádat s chybovým hlášením. Děkujimarko102014-03-05 07:20:57

Vladimír Michl
05.03.2014, 07:24

Uvedená nadstavba Revitu zřejmě není správně nainstalována. Zkuste ji reinstalovat nebo zjistit detaily instalace u výrobce nadstavby.

marko10
05.03.2014, 07:38
Dobrý den,instalaci jsem prováděl nejméně 10x. Vždy před instalací byla provedena odinstalace. Instalace jsme provedl jako správce i s jednou variantou bez zapnutého firewallu. Nevíte alespoň nějaký typ. zapsat cestu ??? Děkuji

Vladimír Michl
05.03.2014, 08:26
To ale není hlášení Revitu, nýbrž té aplikace. K tomu se bude asi muset vyjádřit její výrobce.

Marfry
10.03.2014, 15:15
Alternativně je možné provést opravu vlastními silami takto:Jako administrator otevřete v textovém editoru soubor:"c:\ProgramData\Autodesk\Revit\Addins\2014\CADClickInterface.addin"V souboru zaměníte text  $(TARGET_PATH) (2 výskytu v souboru) za cestu k souboru CADClickInterface2014.dll, která je defaultně "c:\Program Files (x86)\Hilti\Hilti BIMCAD Library for Revit\" bez uvozovek.Po uložení souboru a novém spuštění Revitu by se hlášení nemělo zobrazovat a rozšíření by mělo být funkční (vyzkoušeno).

marko10
10.03.2014, 17:15
Zdravím Vás pane Marfy. Děkuji za 200% tip. Vše po úpravě funguje jak má.Pro zajímavost Vám uvádím odpověď od HILTI : ,,Dear Mr. Szabo, Thank you for your email. The error message you describe can be ignored, please click "Zavrit" and use the program normally. If you need anything else regarding PROFIS Software, please let us know. Best regards, Daphne Rocha