Eger
09.03.2009, 15:27
Původní stav: AutoCAD Architecture 2009 + CADKON RCD 2009.1 + CADKON DT+ 2009 vše funkční. OS Win XP 32 bit.
Z důvodu havárie systému došlo ke znefunkčnění některých nástrojů CADKONu. Vzhledem k tomu, že veškerá navrhovaná řešení oprav nevedla ke kýženému výsledku, bylo přikročeno k těmto bodům obnovy:
- odinstalace obou CADKONů
- zrušení stávajícího uživatelského profilu Windows a založení nového
- nové instalace obou CADKONů
V AutoCAD Architecture (ACA) nastaveno jako hl. menu ACA.cui, přiloadována menu ABRC_CADKON_RCD
CADKON A, B, C
FLYOUTS
EXPRESS.
Umístění souborů palet nástrojů:
C:\Documents and Settings\marek\Data aplikací\Autodesk\ACD-A 2009\csy\Support\ToolPalette
C:\Documents and Settings\marek\Data aplikací\AB Studio\CADKON ADT9\Support\WorkspaceCatalog (Metric)
Aplikace spuštěna na uživatelském profilu „marek“s omezenými právy (Domain Users).
Veškeré nástroje zadávané z nástrojových panelů, nebo příkazového řádku fungují. Při spouštění nástrojů z palet nástrojů CADKONu DT+ se objeví hláška:
„Nelze spustit nástroj. Možné příčiny jsou:
- Nástroj není správně zaregistrován. Ověřte instalaci.
- Nástroj je z jiné aplikace a není kompatibilní s aktuální aplikací“
V případě spuštění aplikace v administrátorském profilu (s oprávněním Domain Admins), nebo na uživatelském profilu „Marek“ způsobem „spustit jako – administrator“
- problém NENASTANE.
V případě přiřazení oprávnění Domain Admins uživatelském profilu „Marek“ a následnému spuštění aplikace v tomto profilu
- problém NASTANE.
Byly učiněny pokusy smazání uživatelského profilu AutoCADu a provedení oprav instalací obou CADKONů.
- problém stále TRVÁ.
Taktéž byly provedeny pokusy o opravu dle rad na Autodek Discussion Group viz:
http://discussion.autodesk.com/forums/thread.jspa?messageID=6125042�
http://discussion.autodesk.com/forums/message.jspa?messageID=5991208
- bohužel problém stále TRVÁ.
Prosím o jakoukoli radu.
Z důvodu havárie systému došlo ke znefunkčnění některých nástrojů CADKONu. Vzhledem k tomu, že veškerá navrhovaná řešení oprav nevedla ke kýženému výsledku, bylo přikročeno k těmto bodům obnovy:
- odinstalace obou CADKONů
- zrušení stávajícího uživatelského profilu Windows a založení nového
- nové instalace obou CADKONů
V AutoCAD Architecture (ACA) nastaveno jako hl. menu ACA.cui, přiloadována menu ABRC_CADKON_RCD
CADKON A, B, C
FLYOUTS
EXPRESS.
Umístění souborů palet nástrojů:
C:\Documents and Settings\marek\Data aplikací\Autodesk\ACD-A 2009\csy\Support\ToolPalette
C:\Documents and Settings\marek\Data aplikací\AB Studio\CADKON ADT9\Support\WorkspaceCatalog (Metric)
Aplikace spuštěna na uživatelském profilu „marek“s omezenými právy (Domain Users).
Veškeré nástroje zadávané z nástrojových panelů, nebo příkazového řádku fungují. Při spouštění nástrojů z palet nástrojů CADKONu DT+ se objeví hláška:
„Nelze spustit nástroj. Možné příčiny jsou:
- Nástroj není správně zaregistrován. Ověřte instalaci.
- Nástroj je z jiné aplikace a není kompatibilní s aktuální aplikací“
V případě spuštění aplikace v administrátorském profilu (s oprávněním Domain Admins), nebo na uživatelském profilu „Marek“ způsobem „spustit jako – administrator“
- problém NENASTANE.
V případě přiřazení oprávnění Domain Admins uživatelském profilu „Marek“ a následnému spuštění aplikace v tomto profilu
- problém NASTANE.
Byly učiněny pokusy smazání uživatelského profilu AutoCADu a provedení oprav instalací obou CADKONů.
- problém stále TRVÁ.
Taktéž byly provedeny pokusy o opravu dle rad na Autodek Discussion Group viz:
http://discussion.autodesk.com/forums/thread.jspa?messageID=6125042�
http://discussion.autodesk.com/forums/message.jspa?messageID=5991208
- bohužel problém stále TRVÁ.
Prosím o jakoukoli radu.