Zobrazit plnou verzi příspěvku: Paleta nástrojů – nelze spustit nástroj

Eger
09.03.2009, 15:27
Původní stav: AutoCAD Architecture 2009 + CADKON RCD 2009.1 + CADKON DT+ 2009 vše funkční. OS Win XP 32 bit.
Z důvodu havárie systému došlo ke znefunkčnění některých nástrojů CADKONu. Vzhledem k tomu, že veškerá navrhovaná řešení oprav nevedla ke kýženému výsledku, bylo přikročeno k těmto bodům obnovy:
-       odinstalace obou CADKONů
-       zrušení stávajícího uživatelského profilu Windows a založení nového
-       nové instalace obou CADKONů
V AutoCAD Architecture (ACA) nastaveno jako hl. menu ACA.cui, přiloadována menu ABRC_CADKON_RCD
CADKON A, B, C
FLYOUTS
EXPRESS.
Umístění souborů palet nástrojů:
C:\Documents and Settings\marek\Data aplikací\Autodesk\ACD-A 2009\csy\Support\ToolPalette
C:\Documents and Settings\marek\Data aplikací\AB Studio\CADKON ADT9\Support\WorkspaceCatalog (Metric)
 
Aplikace spuštěna na uživatelském profilu „marek“s omezenými právy (Domain Users).
Veškeré nástroje zadávané z nástrojových panelů, nebo příkazového řádku fungují. Při spouštění nástrojů z palet nástrojů CADKONu DT+ se objeví hláška:
„Nelze spustit nástroj. Možné příčiny jsou:
-       Nástroj není správně zaregistrován. Ověřte instalaci.
-       Nástroj je z jiné aplikace a není kompatibilní s aktuální aplikací“
 
V případě spuštění aplikace v administrátorském profilu (s oprávněním Domain Admins), nebo na uživatelském profilu „Marek“ způsobem „spustit jako – administrator“
- problém NENASTANE.
 
V případě přiřazení oprávnění Domain Admins uživatelském profilu „Marek“ a následnému spuštění aplikace v tomto profilu
- problém NASTANE.
 
Byly učiněny pokusy smazání uživatelského profilu AutoCADu a provedení oprav instalací obou CADKONů.
- problém stále TRVÁ.
 
Taktéž byly provedeny pokusy o opravu dle rad na Autodek Discussion Group viz:
http://discussion.autodesk.com/forums/thread.jspa?messageID=6125042&#6125042
http://discussion.autodesk.com/forums/message.jspa?messageID=5991208
- bohužel problém stále TRVÁ.
 
Prosím o jakoukoli radu.

Rostislav Říha
09.03.2009, 16:26
kdysi dávno podobné problémy, zabrala metoda odinstalace vseho s cadem souvisejiciho, smazani vsech zaznamu v registrech a vsech dat co jsou jak pod "documents and settings" i pod "program files" a tam i pak ta, co jsou pod "common files" ... az pote, co vse zmizi, ma smysl zkouset novou instalaci.

Jiří Plávek
09.03.2009, 17:24
Taky bych pro začátek neinstaloval Cadkon, nám dost často dělal šílené problémy. A zkuste tipy vypisované jako příbuzné.

Kosík
10.03.2009, 08:12

[QUOTE=Eger]
V AutoCAD Architecture (ACA) nastaveno jako hl. menu ACA.cui, přiloadována menu ABRC_CADKON_RCD
CADKON A, B, C
FLYOUTS
EXPRESS.Přeji příjemný denPodle mého názoru by mohla být chyba v hlavním menu z ACA. Pro správný chod cadkonu je třeba použít aca.cui z DT+. Jan Kosík

Eger
10.03.2009, 10:04
Bohužel hlavním menu je opravdu aca.cui z DT+. Přesto problém existuje. Co mi hlava nebere je fakt, že s úpně stejnými naloadovanými menu to pod profilem s Domain Admins právy jede bez problémů. Něco mi neustále našeptává, že by problém mohl být v registech. Netuším ale kde.

Vladimír Michl
10.03.2009, 11:26
Je to v registrech, ale reinstalace AutoCADu by to měla spravit...

Eger
11.03.2009, 09:28
Děkuji všem za snahu pomoci. Problém byl nakonec vyřešen překopírováním adresáře RegisteredTools z funkčního profilu ACA do nefunkčního.