Zobrazit plnou verzi příspěvku: Problém s cloudem

ETrost
21.03.2013, 17:32
Používám tablet a v AutoCADu mám zapnuté ukládání kopie výkresů do cloudu, abych měl na tabletu vždycky aktuální verzi výkresu. Někdy se mi stane, že se výkres uloží, AutoCAD se ukončí, ale když se podívám z AutoCADu WS na tabletu, tak v cloudu ten nově uložený výkres nenajdu. 

Vladimír Michl
21.03.2013, 17:39

To se stát může. Do cloudu se totiž výkres neukládá rovnou (to by zdržovalo). Uloží se nejdřív lokálně a pak se služba Autodesk Sync postará o jeho automatické přenesení do cloudu Autodesk 360. To může chvilku trvat, takže v cloudu se výkres objeví třeba až za minutu, dvě. Pokud ukončíte AutoCAD a hned vypnete/uspíte/odpojíte počítač, bude výkres sesynchronizován s cloudem až při příštím spuštění.

ETrost
21.03.2013, 17:42
Aha, díky, to je dobré vědět. Takže mám po uložení vždycky raději chvíli počkat? Jak dlouho?

Vladimír Michl
21.03.2013, 17:48

Nemusíte nějak "uměle" čekat, případné kolize (nová verze, apod.) si vyřeší Autodesk Sync. Jediné pravidlo je nevypínat hned počítač, pokud potřebujete mít výkres ihned po uložení aktualizovaný v cloudu. Synchronizace probíhá s taktem 1 minuta, plus nějakou dobu trvá upload samotného DWG - záleží na jeho velikosti a rychlosti vašeho připojení. Typicky by ale 2 minuty měly stačit. V samotném cloudu pak ještě chvíli trvá vytvoření náhledu, ale to už nemusíte řešit, náhled není nutný pro přístup z mobilního AutoCADu WS.

Firestone
13.05.2013, 09:08
Zdravím,otevíral jsem téma ohledně našich problémů se synchronizací nastavení uživatelského prostředí (synchronizace přizpůsobení). Reakce se žádná nenašla, tak bych si dovolil toto téma otevřít i zde. Nepoužívá někdo tuto funkcionalitu?Děkuji za případné reakce.