Zobrazit plnou verzi příspěvku: Recap 360 - Změna barvy pozadí

rychetsky
13.01.2017, 15:50
Dobrý den,Mám Recap 360 Pro. Přestože by od podzimu 2016 měla jít změnit barva pozadí aplikace, tak se mi tato možnost stále neobjevuje. Čím by to mohlo být?http://help.autodesk.com/view/RECAP/2017/ENU/?guid=GUID-2FE73BD5-8FB8-488B-B090-B2EB26892B50

Vladimír Michl
13.01.2017, 16:05

A jakou máte verzi? Aktuální je myslím 3.1.2.1. Změna barvy pozadí je funkce verze ReCap 360 Pro.

rychetsky
13.01.2017, 16:57
Dobrý den,Nedávno jsme si u vás objednali upgrade na Recap 360 Pro, protože máme PRDS Ultimate, jak můžete vidět z přiloženého printscreenu.Ale verzi produktu mám 3.0.2.12, což je divné protože bych očekával, že mi to Autodesk desktop app po aktivaci licence na vyšší verzi updatuje.Pravda, ale je, že jsem licenční číslo zadával do Recapu 360, který je součástí PRDS.Takže v nainstalovaných programech mám stále jen Recap 360, ale když se podívám do vlastností Recapu, tak tam mám napsáno Recap 360 Pro. Viz. obrázek.Nemůže být zakopán pes v tom, že bych si měl nainstalovat ten Recap 360 Pro mimo PRDS a aktivovat si jej jako sólo produkt?
rychetsky2017-01-13 17:08:55

Vladimír Michl
13.01.2017, 17:03

Ta verze je stará. Nevím proč neupozornil Desktop App, ale stáhněte si zde ze sekce Download aktuální Trial verzi a nainstalujte ji. Vaše licence zůstane zachována.

rychetsky
13.01.2017, 17:21
Dobrý den,tak jsem si zkoušel stáhnout plný Trial z vašeho webu, ale je tam chyba http://www.cadstudio.cz/trial2.autodesk.com/NET17SWDLD/2017/RECAP/DLM/Autodesk_ReCap360_31012_Multilingual_Win_64bit_dlm.sfx.exeNa webu Autodesku je pouze "Autodesk_ReCap360_31012_Multilingual_Win_64bit_wi_en-US_Setup_webinstall"Jenže webinstall mi zase v zaměstnání nepustí naše síť a na Autodesk Account je pouze webinstall 

Vladimír Michl
13.01.2017, 17:39

Aha, pardon - u našeho odkazu chybělo "http://" - má začínat až tím "trial2." (opraveno).

rychetsky
13.01.2017, 18:17
Děkuji,stáhl jsem to, ale ten instalátor se netváří, že by byl na verzi PRO.V příloze zasílám obrázek instalátoru po jeho zapnutí.

Vladimír Michl
13.01.2017, 19:35

To je v pořádku, volba Pro / nePro je jen otázka licence, instalace je shodná.

rychetsky
16.01.2017, 09:18
Tak pokud je to otázka licence, tak v tom má Autodesk bordel. Mám licenční číslo na PRO, vložil jsem ho do Recapu 360 který jsem měl nainstalovaný v rámci PRDS a nefunguje to. Kolegovi nejde Recap pro jistotu aktivovat/spustit vůbec. Musím říci, že za 8000,- za jednu licenci jsem očekával bezproblémový upgrade.

Vladimír Michl
16.01.2017, 09:34

Kolega zřejmě nemá licenci přiřazenu v Autodesk Accounts - když tak s aktivacemi a konkrétními licencemi vám pomohou kolegové na helpdesk.cadstudio.cz

rychetsky
16.01.2017, 09:42
Ale samozřejmě že jí má přiřazenou, to bylo první co jsem při obdržení licenčních čísel udělal. Mě nakonec pomohla odinstalace a zpětná instalace celého Recapu. Ještě to zkusím u kolegy, snad bude mít stejné štěstí jako já. Budu Vás informovat, jak to dopadlo.

rychetsky
16.01.2017, 12:09
Tak nakonec se musí odinstalovat celý Recap, nainstalovat znovu, přihlásit se pomocí Autodesk account, zadat sériové číslo...a pak už to funguje.Pěkně kostrbatý upgrade produktu...