Zobrazit plnou verzi příspěvku: Revit - tisk nefunguje

Kronos
01.09.2016, 10:39
Hezký den,potřeboval bych rychle pomoc. Mám vytvořený výkres v Revitu (2016) a chtěl jsem si ho vytisknout tak, jako už jsem to dělala mnohokrát předtím, ale nyní, když otevřu okno pro tisk, tak je bez jakéhokoliv vyplnění a tlačítka jako "procházet", "vybrat..." nebo "nastavit..." nefungují. Dříve to normálně šlo. Posílám screen:Nevíte co s tím? 

Kronos
01.09.2016, 10:55
Ještě mě napadlo zkusit si to vyexportovat do DWFx, ale to se mi výkres vyexportuje tak, že některé popisky v bublinách úplně zmizí a ostatní texty jsou bez diakritiky.

Vladimír Michl
01.09.2016, 11:28

To se může stát v případech, kdy driver tiskárny zablokuje komunikaci s aplikací. Neměnilo se něco na nastavení onoho PDF (nebo jiného) driveru? Zkuste z Windows změnit nějaké nastavení v tomto ovladači a Revit spustit znovu.

Kronos
01.09.2016, 12:20
O žádné změně driveru nevím a nedělá to tak jen u možnosti tisku do PDF, ale dělá to tak ať zvolím jakoukoliv tiskárnu. Normálně jsem pracoval v Revitu a vytisknul si zkušební PDF, pak jsem ještě něco dodělával a když jsem chtěl tisknout znovu, tak to najednou nejde.

Vladimír Michl
01.09.2016, 12:22

Jeden "zaseknutý" driver může ovlivnit i ostatní tiskárny. Zkuste také restart Windows.

semhustej
19.07.2017, 21:07
Dobrý den,mám stejný problém s tiskem při vyžití virtuální tiskárny integrované ve Windows 10 "Microsoft Print to PDF". Tento problém přetrvává od verze Revit LT 2017.1, až do současné 2018.1. Toto jsem schopen reprodukovat na dvou různých instalacích Windows 64bit. Dle mě se jedná o mouchu programu - jiný software tuto virtuální tiskárnu používá bez problémů. Vyřešil jsem používáním jiné virtuální tiskárny.S pozdravem,Tomas Polak

Kronos
19.07.2017, 21:47
Zdravím,u mě problém stále přetrvává a od založení tohoto příspěvku se mi to nepodařilo vyřešit. Vždy to dělám tak, že dám tisk "fax", to odklikám a tím se PDF tiskárna zase na jedno použití opraví, ale je to zdlouhavé a pracné.

semhustej
20.07.2017, 09:05
Dobrý den,dle tohoto odkazu:https://knowledge.autodesk.com/support/revit-products/troubleshooting/caas/sfdcarticles/sfdcarticles/Interoperability-issue-with-Autodesk-Revit-and-Microsoft-Print-to-PDF.htmlAutodesk o problému ví. Uvidíme jak dlouho potrvá, než mouchu opraví. Já prozatím místo Microsoft tiskárny používám Foxit PDF printer, která pracuje bez problémů.Tomas

PepaR
20.07.2017, 15:46
Dobrý den, je to chybka zpsůobená aktualizací Windows, kdy postačí, když si jako výchozí tiskárnu ve Win nastavíte jakýkoliv jiný tiskový driver než Microsoft Print To PDF.

Kronos
25.07.2017, 15:02
Ono právě je nastaveno tak, že výchozí tiskárna je jiná.

semhustej
28.07.2017, 10:32
Dobrý den,i po nastavení vychozí tiskárny na jinou, než "Microsoft Print to PDF" se problém opakuje. Revit mi při tisku vždy nabídne poslední použitou tiskárnu, přestože ve Windows nastavení tiskáren mám nastavenou jako výchozí jinou.Tato "chybka způsobená aktualizací Windows" musel být pravděpodobně implementována již velmi dávno, protože tento problém mám již téměř rok.Tomas Polak

Vladimír Michl
28.07.2017, 10:56

S tímhle Microsoft driverem jsou potíže i v jiných aplikacích. V případě Revitu dříve pomohlo nastavit jinou výchozí tiskárnu. Ve Windows 10 také může záležet jak je nastavena volba "použít poslední použitou tiskárnu", ale od Anniversary Update to nemusí vždy pomoci. Nový problém s Anniversary Update se nějak řeší, jinak řešením je použít nějaký normálnější PDF driver.