Zobrazit plnou verzi příspěvku: slicer, chyby v mrizce nacteneho objektu

Marten82
19.06.2019, 10:56
ahoj,kdyz otevřu ve sliceru objekt, otevre jej, ale ma chyby v mrizce. Kdyz pak chci vygenerovat rezy pro laserovou řezačku vypadnou z toho dost sileny tvary. Dělám to ve fusionu 360. Nevíte co s tim, aby to slicer otevřel normalne? Obrázky jak to vypada ve fusionu, sliceru jsem vložil.poradíte? martin

Vladimír Michl
23.06.2019, 11:07
To vypadá, že ten model máte už nějak nařezaný ve Fusionu. Je to potřeba? Na první pohled to vypadá jen jako jednoduchý vytažený profil s třemi dírami. Můžete poslat F3D model? (třeba do knihovny bloků)

Marten82
24.06.2019, 08:40
dobry den, s knihovnou jeste pracovat neumím (jsem stale spis začátečník), takze posilam odkaz rovnou na projekt https://a360.co/2Nn5EhR . Neni to nic složitého klidne se podívejte. Procházel jsem podrobněji návod k tomu sliceru a nasel asi zásadní vetu, a to ze pracuje s body, zatímco ten trojúhelníček je komponenta, ktera obsahuje dva body obekty. Nicméně kdyz jsem do sliceru dal celo trofej zdálo se mřížka je ok i v tom problematickem trojúhelníku.

Vladimír Michl
24.06.2019, 09:09

Myslel jsem knihovnu zde na CADforum.cz. Nicméně ten objekt "podstava balonu" už máte skutečně říznutý rovnou ve Fusionu, takže potřebné obrysy už máte k dispozici. Proč jej posíláte do Sliceru?

Marten82
25.06.2019, 07:51
Chtel jsem, aby mi udělal celou komponentu. Kdyz budu mit komponentu z deseti body objektu nechci posílat do sliceru každé body zvlášť. A ne vždy to bude takle krasne vycházet. Rad bych i moznost každou komponentu ve sliceru udělat jinou metodou, coz by, kdyz to budu delat po jednotlivých body objektech take neslo. Nejak prirozene chápu komponentu jako základní stavební kamen se kterým jsem cekal ze to bude fungovat a vlaste jsem predpokladal ze je to tak i navrzene..