Vytisknout stránku | Zavřít okno

Rendery se neukládají do cloudu

Vytištěno z: CAD Fórum
Kategorie: Autodesk - stavebnictví, strojírenství, CAD/GIS
Název fóra: Fusion 360 a platforma Fusion
Popis fóra: Otázky ke konstrukční CAD/CAM/CAE aplikaci Autodesk Fusion 360, platforma Fusion - Fusion Lifecycle, Fusion Connect a IoT. Návrh, sdílení, NC výroba, simulace...
URL: https://www.cadforum.cz/forum/forum_posts.asp?TID=33966
Datum vytištění: 08.čvc.2025 v 03:50


Téma: Rendery se neukládají do cloudu
Odeslal: Rommak
Předmět: Rendery se neukládají do cloudu
Datum odeslání: 24.led.2023 v 14:53
Dobrý den,

proč se mi rendery nechtějí, ve většině případů, ukládat do cloudu?

AVG nastaveno na vyloučení celé složky ...\AppData\Local\Autodesk\webdeploy\



Roman



Odpovědi:
Odeslal: Vladimír Michl
Datum odeslání: 24.led.2023 v 16:39
Jde jen o zobrazení panelu "Galerie renderů" ve Fusionu nebo opravdu nejsou ani v cloudu, tedy na stránce:
https://rendering-beta.360.autodesk.com/myrenderings" rel="nofollow - https://rendering-beta.360.autodesk.com/myrenderings
?


-------------
Vladimír Michl (moderátor)
ARKANCE CZ - https://arkance.world - arkance.world
(podpora viz helpdesk.arkance-systems.cz)


Odeslal: Rommak
Datum odeslání: 25.led.2023 v 07:20
ne, ani na tento odkaz (pro mě nový) je nic neukládá, pokud se mi zobrazí


Odeslal: Vladimír Michl
Datum odeslání: 25.led.2023 v 08:41
A počítané jsou lokálně nebo cloudově? Nemají nějaká extrémní rozlišení?

-------------
Vladimír Michl (moderátor)
ARKANCE CZ - https://arkance.world - arkance.world
(podpora viz helpdesk.arkance-systems.cz)


Odeslal: Rommak
Datum odeslání: 25.led.2023 v 08:51
jsou počítány lokálně.

rozlišení 1800x1200; PNG - průhledné pozadí.

Je zajímavé, že někdy se to odešle a někdy ne i v rámci stejného výrobku, jen v jiném natočení pohledu.

Zkoušel jsem to i na jiném PC (obě Win 10 v 22H2, build 19045.2486) jen každý jiný antivir a stejný výsledek.


Odeslal: Rommak
Datum odeslání: 27.led.2023 v 09:02
Asi jsem na to došel, sice to není 100% účinné, ale hodně se to zlepšilo. Je nutné prvně model uložit a až pak rendrovat (bohužel se tím povýší verze, aniž by se cokoliv změnilo, pouze pohled či pozice světla).

Ještě přijít na to, dle čeho se model centruje na obrazovce Vizualizace (na střed výkresu to není), dost často je kus mimo obraz. Začalo to dělat loni po nějaké aktualizaci. I u renderování je ve vybrané oblasti celý model (např. 16:9), ale po dokončení je třeba kousek mimo oblast (?!).


Odeslal: Rommak
Datum odeslání: 09.úno.2023 v 10:17
Tak většina problémů nejen s rendery byla nakonec eliminována úplnou odinstalací AVG. Různé výjimky atd. nepomohly.

Z mého pohledu je spíše chyba na straně Autodesku, že asi neřeší fungování antivirů s těmito výrobci. A jen doporučuje vyloučení složek, portů atd. Bohužel nechat ve firemním prostředí nechráněné PC je dost hazard. IT oddělení doslova teče voda ze zubů. Ještě budou zkoušet jiný antivir.


Odeslal: Vladimír Michl
Datum odeslání: 09.úno.2023 v 12:17
Ten doporučovaný seznam vyloučení jsou asi nejsnazší cesta. Jinak ale antivirové firmy reagují velmi vstřícně na požadavky o zařazení nějakých souborů nebo adres do seznamu bezpečných. V pár případech, kdy právě např. AVG hlásilo falešné poplachy na našich vlastních aplikacích, zareagovali vydáním opravy v řádu hodin.

-------------
Vladimír Michl (moderátor)
ARKANCE CZ - https://arkance.world - arkance.world
(podpora viz helpdesk.arkance-systems.cz)


Odeslal: Rommak
Datum odeslání: 14.úno.2023 v 07:11
Zdravím,

v tom případě by bylo ještě dobré probrat s firmou NortonLifeLock Inc. výrobce Nortonu a dnes i vlastník Avastu (i AVG), aby přestalo blokovat aktualizaci Vaší (Arkance) češtiny. Vždy se musí nastavovat vyloučení v ochraně souborů (modul ochrany dat) a stejně to něco ještě zablokuje v tmp. A jediné řešení je naprosté vypnutí ochrany a firewallu, pak nainstalovat a znovu vše zapnout.

Díky,
Mak



Vytisknout stránku | Zavřít okno