Při pokusu o zadání desetinného čísla např. v poli "Scale X" při transformaci 3D modelu (Edit > Transform) v Meshmixeru se desetinná tečka buď ignoruje nebo se zadané číslo změní na 0.
Příčinou je systémové nastavení desetinného oddělovače ve Windows. Buď je změňte z desetinné čárky na tečku nebo transformaci zahajte graficky, popotažením vektoru v barevném gizmo prvku v modelu. Takto vzniklé náhodné/nepřesné číslo v poli měřítka pak následně upravte numericky, z klávesnice. Nevymažte ale přitom desetinnou tečku. Takto vzniklé číslo už pak akceptuje i správný desetinný oddělovač.
Podobně fungují i pole Translate (Posun) a Rotate (Otočení).
Pomohl vám tento tip? Provoz služby CADForum.cz podpoříte i nákupem produktů Autodesk u provozovatele tohoto serveru a Platinum partnera Autodesku, firmy Arkance Systems. Můžete si také přidat odkaz na vaše stránky:
Tipy a triky prosím využívejte na vlastní zodpovědnost. Provozovatel (Arkance Systems CZ s.r.o.) nenese odpovědnost za případné potíže vzniklé v souvislosti s použitím kteréhokoliv z uvedených tipů. Pro plné zvládnutí dané aplikace doporučujeme absolvování některého z nabízených CAD školení. Další publikování obsahu je dovoleno jen se souhlasem autora.