Již 10.000+ CAD tipů.
Přes 118.000 registrovaných u nás, celkem 1.092.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků.
Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor.
Kompletní příkazy AutoCADu a proměnné AutoCADu 2026.
CAD tip # 9955:
Otázka
A
Při spuštění pronajaté licence (Desktop Subscription) se zobrazí chyba:
Chcete-li pokračovat, je třeba navázat připojení k internetu.
(Establish an internet connection to continue)
Příčinou jsou poškozené licenční soubory, chybný časový údaj na PC, problém SSL protokolu, nebo problém s připojením na internet.
Zkuste:
- Ověřte zda jste připojeni k internetu
- Přihlaste se do Windows jako jiný uživatel
- Ověřte přesné nastavení lokálního času ve Windows
- Pokud jste k internetu připojeni přes proxy server, ověřte (např. pomocí Telnetu nebo web browseru) zda neblokuje komunikaci na portu 443 (URL adresa https://cur.autodesk.com)
- Pokud chyba nastala ve verzi 2014 či 2015 po 1.4.2015, nainstalujte si POODLE SSLv3 hotfix - viz tip 10233
- Ověřte případnou blokaci internetu anti-virem nebo firewallem (např. Trovi Malware search protect) nebo malwarem (např. WAJAM)
- Přejmenujte složku:
C:\User\username\AppData\Roaming\Autodesk\ADUT\
na:
C:\User\username\AppData\Roaming\Autodesk\ADUT2\
Pro správné licencování je rovněž potřeba, aby měl daný uživatel ve správě účtů Autodesku povolenou patřičnou licenci (sér.číslo) produktu (viz pokyny).