Při spuštění pronajaté licence (Desktop Subscription) se zobrazí chyba:
Chcete-li pokračovat, je třeba navázat připojení k internetu. (Establish an internet connection to continue)
Příčinou jsou poškozené licenční soubory, chybný časový údaj na PC, problém SSL protokolu, nebo problém s připojením na internet.
Zkuste:
Ověřte zda jste připojeni k internetu
Přihlaste se do Windows jako jiný uživatel
Ověřte přesné nastavení lokálního času ve Windows
Pokud jste k internetu připojeni přes proxy server, ověřte (např. pomocí Telnetu nebo web browseru) zda neblokuje komunikaci na portu 443 (URL adresa https://cur.autodesk.com)
Pokud chyba nastala ve verzi 2014 či 2015 po 1.4.2015, nainstalujte si POODLE SSLv3 hotfix - viz tip 10233
Ověřte případnou blokaci internetu anti-virem nebo firewallem (např. Trovi Malware search protect) nebo malwarem (např. WAJAM)
Přejmenujte složku:
C:\User\username\AppData\Roaming\Autodesk\ADUT\
na:
C:\User\username\AppData\Roaming\Autodesk\ADUT2\
Pro správné licencování je rovněž potřeba, aby měl daný uživatel ve správě účtů Autodesku povolenou patřičnou licenci (sér.číslo) produktu (viz pokyny).
Pomohl vám tento tip? Provoz služby CADForum.cz podpoříte i nákupem produktů Autodesk u provozovatele tohoto serveru a Platinum partnera Autodesku, firmy Arkance Systems. Můžete si také přidat odkaz na vaše stránky:
Tipy a triky prosím využívejte na vlastní zodpovědnost. Provozovatel (Arkance Systems CZ s.r.o.) nenese odpovědnost za případné potíže vzniklé v souvislosti s použitím kteréhokoliv z uvedených tipů. Pro plné zvládnutí dané aplikace doporučujeme absolvování některého z nabízených CAD školení. Další publikování obsahu je dovoleno jen se souhlasem autora.