Již 10.000+ CAD tipů.
Přes 118.000 registrovaných u nás, celkem 1.092.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků.
Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor.
Kompletní příkazy AutoCADu a proměnné AutoCADu 2026.
CAD tip # 10276:
Otázka
A
Pro centrální správu aktualizací (service packů, hotfixů, doplňků, rozšíření) produktů Autodesku slouží od verzí 2015/2016 kombinace nástrojů "Autodesk Application Manager" a "Autodesk Accounts".
Application Manager je desktop komponenta, která na každém počítači s nainstalovanými aplikacemi Autodesku hlídá verze (nainstalované a dostupné) a dokáže nabídnout jejich přímé aktualizace (ve stylu Windows Update) buď přímo z webu Autodesku nebo ze sdíleného firemního úložiště. Zároveň (volitelně) eviduje jednotlivé stroje ve firemní správě subscription účtů na portálu Autodesk Accounts. Složku sdíleného úložiště lze v Application Manageru nastavit individuálně pomocí Nastavení nebo centrálně (viz Helpdesk tip).
Správce subscription účtu na Autodesk Accounts může omezit instalaci aktualizací na jednotlivých jím spravovaných firemních strojích - viz Zařízení > Spravovaná zařízení > ikona ozubeného kola > Nastavení doručování: