Nastavení aktuálního hubu (centra týmu), uživatelských rolí a projektů v systému týmové spolupráce BIM 360 Team nebo Fusion Team lze měnit přes odkaz Správce pod vaším uživatelským účtem na stránce vašeho firemního hubu aplikace Team v cloudu Autodesk 360. Pro provedení změn je potřeba mít administrátorská práva.
Nastavení starší nelokalizované verze A360 Team viz starší tip 10374.
Přihlaste se do vašeho hubu - jménomojífirmy.autodesk360.com
Klikněte vpravo nahoře na ikonu se svojí profilovou fotkou a klikněte na odkaz Správce (Admin)
Na stránce administrace hubu pak zvolte požadovanou kartu: Nastavení centra týmu, Členové a role, Projekty nebo Předplatná
Karta Nastavení centra týmu: zde nastavujete parametry celého hubu - jeho název (nikoliv URL), zda jsou povoleni přispěvatelé a jak funguje proces přizvání dalších členů
Karta Členové a role: zde spravujete členy týmu a jejich pozvánky, členům lze měnit role
Karta Projekty: zde spravujete jednotlivé projekty ve vašem hubu, můžete spravovat role jejich členů
Pro vybraného člena vašeho týmu můžete změnit jeho roli kliknutím v poli ROLE
Karta Předplatná: zde vidíte přehled vašich předplatných (subscription) a s nimi spojených oprávnění k aplikaci Team
Více o jednotlivých rolích v týmovém projektu A360 najdete v tipu 10004.
Pomohl vám tento tip? Provoz služby CADForum.cz podpoříte i nákupem produktů Autodesk u provozovatele tohoto serveru a Platinum partnera Autodesku, firmy Arkance Systems. Můžete si také přidat odkaz na vaše stránky:
Tipy a triky prosím využívejte na vlastní zodpovědnost. Provozovatel (Arkance Systems CZ s.r.o.) nenese odpovědnost za případné potíže vzniklé v souvislosti s použitím kteréhokoliv z uvedených tipů. Pro plné zvládnutí dané aplikace doporučujeme absolvování některého z nabízených CAD školení. Další publikování obsahu je dovoleno jen se souhlasem autora.