Již 10.000+ CAD tipů.
Přes 118.500 registrovaných u nás, celkem 1.094.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků.
Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor.
Kompletní příkazy AutoCADu a proměnné AutoCADu 2026.
CAD tip # 10968:
Otázka
A
Mám dva počítače s AutoCADem 2016. Na jednom mi hlásí okno "Počítačová aplikace Autodesk", že je dostupná aktualizace, ale na druhém se mi tato aktualizace nehlásí.
Rozdíl v chování aktualizačního nástroje "Desktop App" může být způsoben několika vlivy:
- nabídka aktualizací není na všech strojích okamžitá, systém celosvětově rozkládá zátěž stahování (podobně jako např. Windows Update), proto vyčkejte několik hodin
- na druhém počítači může být namísto Desktop App nainstalována starší verze Application Manager, ta se může chovat odlišně a neaktualizuje novější verze CAD software
- nastavení správce aktualizací může být odlišné - např. můžete mít ve vašem účtu Autodesk Accounts administrátorem zakázáno stahování a instalace aktualizací na vašem PC (viz)
- komunikace Desktop App se serverem může být přesměrována nastavením nebo blokována firewallem
- daná aktualizace už může být na onom PC nainstalována
Pokud si chcete komponentu Autodesk Desktop App (Počítačová aplikace Autodesk) nainstalovat, využijte stažení ze stránky Download nebo ji nainstalujte jako součást trial verze některého produktu Autodesk řady 2017. Opět viz Download - Trial verze.