Zákazník nyní musí nejdříve licenci přiřadit do vybraného týmu, až poté může produkt přiřadit uživateli. Viz informace pro správce subscription:
Vylepšení účtu Autodesk zjednodušuje registraci a správu předplatného
Od 15. srpna 2023 jsou vylepšeny týmové úkoly, aby se zjednodušila správa předplatných a hned napoprvé byla přiřazena nová předplatná správnému týmu.
Pokud administrátor, který spravuje více týmů, přidá nové předplatné, toto nové předplatné již nebude přiřazeno naposledy vytvořenému týmu. Místo toho uvidí nová předplatná "čekající na tým" v účtu Autodesk a poté může vybrat nejvhodnější tým.
Toto vylepšení řeší dlouhodobou výzvu pro administrátory, kteří často vyžadují podporu od Autodesk Customer Success nebo Arkance Systems, aby přeřadili nová předplatná z naposledy vytvořeného týmu do skutečně požadovaného týmu.
Je zavedena také personalizovaná registrace v rámci účtu Autodesk, aby se zjednodušilo nastavení nového předplatného. Personalizované prostředí pro registraci na domovské stránce účtu Autodesk provede primární, sekundární administrátory a administrátory SSO všemi úlohami registrace přizpůsobenými jejich konkrétnímu softwaru a typu předplatného. Například administrátor, který si zakoupí více licencí služby Shotgrid nebo Docs, bude vyzván, aby přiřadil uživatele a vytvořil nebo zpřístupnil cloudový Hub.