CAD tip # 13570:
Otázka
Webové aplikace, jako je FormIt, Fusion 360 web app, AutoCAD web, tenký klient Vaultu, CAD prohlížeč Autodesk Viewer (LMV) nebo CDE nástroje Autodesk Construction Cloud (BIM360), jsou v podstatě web stránkami, s grafickými prvky udržovanými v lokální cache mezipaměti vašeho web prohlížeče. Pokud je tato mezipaměť narušena nebo částečně smazána, může se dočasně prostředí aplikace zobrazovat zkresleně.
Je proto provést obnovu mezipaměti dané web stránky/aplikace. Stiskněte Ctrl+F5 nebo stránku/aplikaci otevřete v jiném prohlížeči nebo v privátním režimu vašeho prohlížeče. Pro plnou obnovu cache např. v Google Chrome či v MS Edge si zapněte vývojářský režim stiskem F12, klikněte pravým tlačítkem na ikonku (kruhovou šipku) opětného načtení stránky (refresh) poblíž adresního řádku a z místní nabídky zvolte "Vymazání mezipaměti a úplné opětovné načtení" (resp. "Empty Cache and Hard Reload" resp. "Empty cache and hard refresh"). Poté vypněte vývojářský režim opětným stiskem F12.
Nyní by mělo být prostředí aplikace občerstvené.