Mental Ray rendering poměrně složité scény skončí hned po chvíli prázdnou obrazovkou, bez chybového hlášení.
Příčinou je přílišná složitost scény na velikost volných systémových prostředků (RAM, disk) nebo chybějící komponenty scény (např. textury).
Pokuste se scénu zjednodušit, popř. uvolnit více prostředků (přidat RAM). Nepoužívejte geometrické vyhlazení scény v Maya (funkce Smooth, Shift+3). Místo toho použijte vyhlazení až během rendrování v Mental Ray:
V polyShape > Attribute Editor > Smooth Mesh > Smooth Mesh Preview nastavte úroveň vyhlazení ("Render Division Levels")
Zapněte volbu "Export Triangulated Polygons" na kartě Options pod Translation > Performance
Pomohl vám tento tip? Provoz služby CADForum.cz podpoříte i nákupem produktů Autodesk u provozovatele tohoto serveru a Platinum partnera Autodesku, firmy Arkance Systems. Můžete si také přidat odkaz na vaše stránky:
Tipy a triky prosím využívejte na vlastní zodpovědnost. Provozovatel (Arkance Systems CZ s.r.o.) nenese odpovědnost za případné potíže vzniklé v souvislosti s použitím kteréhokoliv z uvedených tipů. Pro plné zvládnutí dané aplikace doporučujeme absolvování některého z nabízených CAD školení. Další publikování obsahu je dovoleno jen se souhlasem autora.