Již 10.000+ CAD tipů.
Přes 118.500 registrovaných u nás, celkem 1.096.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků.
Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor.
Kompletní příkazy AutoCADu a proměnné AutoCADu 2026.
CAD tip # 10272:
Otázka
A
Mental Ray rendering poměrně složité scény skončí hned po chvíli prázdnou obrazovkou, bez chybového hlášení.
Příčinou je přílišná složitost scény na velikost volných systémových prostředků (RAM, disk) nebo chybějící komponenty scény (např. textury).
Pokuste se scénu zjednodušit, popř. uvolnit více prostředků (přidat RAM). Nepoužívejte geometrické vyhlazení scény v Maya (funkce Smooth, Shift+3). Místo toho použijte vyhlazení až během rendrování v Mental Ray:
- V polyShape > Attribute Editor > Smooth Mesh > Smooth Mesh Preview nastavte úroveň vyhlazení ("Render Division Levels")
- Zapněte volbu "Export Triangulated Polygons" na kartě Options pod Translation > Performance
platí pro: Maya ·