Již 10.000+ CAD tipů.
Přes 118.000 registrovaných u nás, celkem 1.092.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků.
Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor.
Kompletní příkazy AutoCADu a proměnné AutoCADu 2026.
CAD tip # 10948:
Otázka
A
Instalace Počítačové aplikace je poškozena, pro opravu postupujte takto:
- Ukončete Počítačovou aplikaci Autodesk (Autodesk Desktop App) - pravým tlačítkem myši klikněte na ikonu v oznamovací oblasti systému Windows a vyberte Konec. (Pokud je zaseknutá a pomocí této metody se nezavře, spusťte Správce úloh a násilně ukončete proces AutodeskDesktopApp.exe)
- Klikněte na tlačítko Start a zadejte services.msc do pole Hledat, poté stiskněte Enter.
- Vyhledejte službu Autodesk Application Manager v seznamu. Klikněte pravým tlačítkem na tuto službu a vyberte položku Zastavit.
- Odstraňte tyto adresáře:
- C:\Program Files (x86)\Common Files\Autodesk Shared\AppManager
- %PROGRAMDATA%\Autodesk\SDS
- %USERPROFILE%\Documents\Autodesk Application Manager
- C:\Program Files (x86)\Autodesk\Autodesk Desktop App
- Spusťte editor registru (Start > Spustit > příkaz regedit). Vymažte klíče uvedené níže:
- HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Autodesk\Autodesk Application Manager
- HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\Autodesk Desktop App
- Přeinstalujte Počítačovou aplikaci Autodesk pomocí instalačního souboru, který najdete v libovolném produktu Autodesk řady 2017 (viz) nebo na
Download
- Opakujte kroky 2 a 3 výše, ale nyní vyberte Spustit namísto Zastavit. (služba se může automaticky spustit po instalaci Počítačové aplikace Autodesk - pokud je služba spuštěna, tento krok je zbytečný.)
Jednodušší metoda viz též Tip 10909