Po spuštění CAD aplikace (2020 a vyšší) se objeví chyba:
Licence k produktu - Čas vypršel. Vydání licence vypršelo. Co chcete provést?
resp.:
Product License - Out of Time. License checkout timed out. What do you want to do?
a aplikace se ukončí.
Chyba vydání může u produktů řady 2020 či 2021 nastat po hibernaci počítače. Problém řeší hotfix "Autodesk License Service - 11.0.0.4854 Hotfix" (nebo novější), který si stáhnete na Download. Pro ověření instalace používá důvěryhodné certifikáty. Ty u starších, neaktualizovaných počítačů nemusí být nainstalovány. V tom případě postupujte dle AKN.
Poté počítač restartujte.
Ověřte rovněž (pomocí services.msc), zda běží služba "Autodesk Desktop Licensing Service" (popř. "Autodesk Licensing Service", má být spouštěna automaticky, se zpožděným startem), nebo zda není poškozen soubor C:\ProgramData\Autodesk\AdskLicensingService\AdskLicensingService.sds.
Další možnou příčinou je poškozená komponenta Autodesk Single Sign-On (AdSSO.exe), blokace firwallem, proxy, nebo kolize s jinou systémovou komponentou.
Můžete rovněž provést reset licence podle tipu 11501.