CAD tip # 12047:
Otázka
Společnost Autodesk má právo ověřit si (elektronicky či jinak) vaši instalaci jakýchkoliv Nabídek, přístup k nim a jejich používání, včetně instalace, přístupu a používání ze strany vašich Oprávněných uživatelů. V rámci tohoto ověření budou společnost Autodesk nebo její pověřený zástupce oprávněni na základě předchozího oznámení, podaného 15 dnů předem, provést kontrolu vašich záznamů, systémů a zařízení, včetně identifikačních čísel přístrojů, sériových čísel a dalších souvisejících informací. Vy pak budete během 15 dnů od data žádosti o ověření povinni bezplatně poskytnout kopie všech záznamů a další doplňující informace týkající se instalace, přístupu a používání Nabídek z vaší strany (nebo ze strany vašich Oprávněných uživatelů)...
Tento audit bývá realizován zpravidla svépomocí, s využitím softwarového nástroje "Autodesk Inventory Advisor" (AIA; pokyny k použití najdete v případné výzvě k provedení auditu, popř. v PDF zde).
Pokud jste tedy Autodeskem vyzváni k provedení auditu ve vaší organizaci, postupujte podle obdržených pokynů k aplikaci Autodesk Inventory Adviser. Program Autodesk Inventory Advisor je běžně používaný nástroj pro softwarový audit, vychází z technologie standardní aplikace Network Inventory Advisor (pro Windows a MacOS) od americké společnosti ClearApps.
Data, výsledky prověření vašeho počítače nebo sítě na existenci předmětného softwaru, následně zasíláte Autodesku ve formě XML souboru. Další informace najdete na portálu license-review.autodesk.com nebo se obraťte na společnost CAD Studio.