Již 10.000+ CAD tipů.
Přes 118.000 registrovaných u nás, celkem 1.092.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků.
Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor.
Kompletní příkazy AutoCADu a proměnné AutoCADu 2026.
CAD tip # 12763:
Otázka
A
Aplikace Autodesk Fusion 360 se po prvotní instalaci nebo po aktualizaci na vašem počítači nespustí. Po poklepání na ikonu se nestane vůbec nic, nezobrazí se žádné chybové hlášení, nebo se jen zobrazí úvodní obrazovka (třeba i jen nakrátko, problikne). Program nejde spustit.
Příčin tohoto výjimečného chování může být řada. Postupně ověřte:
- Kompatibilitu vašeho počítače se systémovými požadavky Fusion 360 (např. Win7 nejsou podporovány)
- Nedokončený update Windows (chybí restart OS)
- Poškozený instalační balíček Fusion 360 (stáhněte znovu a reinstalujte)
- Pokud má váš počítač pouze integrovanou grafickou kartu Intel, otevřete Vlastnosti systému a na kartě Upřesnit klikněte na Proměnné prostředí. V Uživatelských proměnných klikněte na Nová a přidejte novou uživatelskou proměnnou QT_OPENGL s hodnotou angle:
Restartujte Fusion 360. - Pokud má váš počítač dvě grafické karty, otevřete Správu počítače a ve Správci zařízení otevřete větev Grafické adaptery. Na jeden z obou (ten právě nepoužívaný) klikněte pravým tlačítkem a zvolte Zakázat zařízení:
Spusťte Fusion 360, ukončete jej a dané zařízení (grafickou kartu) opět povolte. Poté už by se měl Fusion spouštět normálně.Může rovněž pomocí v ovládací aplikaci vaši grafické karty (Enduro, Optimus) přiřadit programu Fusion 360 konkrétní grafickou kartu - viz Tip 11974 a Tip 9801.
- Pokud se problém projevuje při každé aktualizaci, mohou být při vašem bezpečnostním nastavení Windows potřebná administrátorská práva. Klikněte na ikonu Fusion 360 pravým tlačítkem, zvolte Vlastnosti a na kartě Kompatibilita zaškrtněte volbu Spustit tento program jako správce:
- Zkuste aktualizovat driver vaší grafické karty (nebo se naopak vrátit ke starší verzi driveru - ze stránek výrobce).
- Zkuste dočasně vypnout váš antivirový software, zda nedochází ke kolizi při spouštění .EXE (fusion360.exe a fusionlauncher.exe) nebo při prvotní síťové komunikaci Fusion 360 (firewall).
- Ve Správci úloh Windows ověřte, zda neběží několik kopií procesů fusion360.exe nebo fusionlauncher.exe - buď je ukončete nebo restartujte Windows.
Fusion360


11.10.2020
3430×
FAQ
platí pro: Fusion 360 360 ·