MacOS: Macintosh HD > Users > JMENOUZIVATELE > Library, resp. ~/Library/Application Support/Autodesk/Web Services
Vymažte soubor NMachineSpecificOptions.xml ze složky C:\Users\JMENOUZIVATELE\AppData\Roaming\Autodesk\Neutron Platform\Options a restartujte Fusion 360
Ověřte nastavení proxy, resp. přístup do internetu
Pomohl vám tento tip? Provoz služby CADForum.cz podpoříte i nákupem produktů Autodesk u provozovatele tohoto serveru a Platinum partnera Autodesku, firmy Arkance Systems. Můžete si také přidat odkaz na vaše stránky:
Tipy a triky prosím využívejte na vlastní zodpovědnost. Provozovatel (Arkance Systems CZ s.r.o.) nenese odpovědnost za případné potíže vzniklé v souvislosti s použitím kteréhokoliv z uvedených tipů. Pro plné zvládnutí dané aplikace doporučujeme absolvování některého z nabízených CAD školení. Další publikování obsahu je dovoleno jen se souhlasem autora.